دانلود بازی Bulletstorm برای XBOX360

Bulletstorm | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bulletstorm برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۲/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۱۴ GB

نقد و بررسی بازی :

اگر به بازیهای ساخته شده یک استودیو بازیسازی دقت کنید متوجه شباهت های بسیار زیاد آنها با یکدیگر خواهید شد استودیو People Can Fly لهستانی هم از این امر مستثنی نیست این شرکت که سابقه درخشانی در بازی های تیراندازی مانند Painkiller دارد این بار بازی در همان سبک قدیمی اما با ظاهری متفاوت تر عرضه کرده است، بازی Bulletstorm در نگاه اول شاید هیچ وجه آن قابل اعتنا نباشد، ولی وقتی آن را بازی می کنیم متوجه زیبایی های پنهان آن می شویم، People Can Fly با همکاری Epic Games و با بهره گیری از موتور UE 3 سعی کرده یک اکشن سریع و جذاب را روانه بازار کند و باید گفت این بازی با وجود داشتن برخی نقاط ضعف یک اثر موفق و لذت بخش از کار درآمده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

نقش اصلی در بازی شخصی به نام Grayson Hunt می باشد که دوستانش او را گری در بازی خطاب میکنند. گری برای گروهی مخفی به نام Dead Echo کار میکند اما پس از مدتی او پی میبرد که قضیه پیچیده تر از این هاست و او دارد مردمی بی گناه را از بین میبرد او در ابتدای بازی که به شدت مست است تصمیم میگیرد از ژنرال او و همکارانش انتقام مردم بی گناهی که کشته شده اند را بگیرد. طی یک حادثه ای که در سفینه ای که گری در آن حضور دارد میافتد هیچ کس به جز ایشی زنده نمیماند ایشی که در واقع مرده است به کمک گری و دوستانش و البته همران دکتر به اتاقی میروند و دکتر او را به طوری احیا میکند، پس از آن حادثه فقط ایشی و گری از این حادثه جان سالم به در میبرند و به دنبال انتقام حرکت میکنند. گری هنگامی که به هوش می آید متوجه میشود دوستش ایشی نیمی از صورتش ربات است و نیمی دیگر انسان. بعد این دو به سرزمینی زیبا به نام Stygia پای میگذارند و از این جا بازی تازه شروع میشود. گرافیک در بازی های FPS حرف اول را میزند ، چنانچه یک FPS از گیم پلی عالی بهرهمند باشد ولی در قسمت گرافیک ضعیف ظاهر شود نمیتوان موفقیت زیادی را برای آن پیش بینی کرد، بازی با استفاده از موتور UE 3 توانسته محیط های جالبی را خلق کند . جنگل ها ، فضاهای زیرزمینی و شهر ویران شده از محیط های اصلی این بازی هستند که همه به نحو بسیار چشمگیری دارای جزییات هستند . از نظر هنری نیز بازی محیط های چشم نوازی را خلق کرده است، متاسفانه گرافیک در این بازی دارای ضعف هایی نیز هست، صورت شخصیت های بازی در مقاسیه با بازی های این نسل ضعیف است و همچنین هنگام حرف زدن انیمیشن لب شخصیت ها خشک و غیر طبیعی است . باگ های گرافیکی ریزی در بازی نیز وجود دارد که قابل چشم پوشی هستند . فیزیک در بازی خوب کار شده است ، ریزش ساختمان ها و پرتاب شدن اشیا و دشمنان به شکل طبیعی اتفاق می افتند و میتوان به فیزیک بازی نمره قابل قبولی داد . در کل میتوان سازندگان بازی Bulletstorm را در بخش گرافیک موفق دانست . صداگذاری شخصیت ها در یک کلام عالی است، Epic Games علاقه زیادی در استفاده از صداهای خشن و کلفت برای شخصیت های اولش دارد و در Bulletstorm هم گری از این قاعده مستثنی نیست، با اینکه سعی شده تا شخصیت او شبیه به دوک نوکم باشد، ولی هیچگاه مزه پرانی هایش به تکه های شاهکار دوک نمی رسد. یکی از لذت های بازی، شوخی های بامزه گری با ایشی است. موسیقی حرف خاصی برای گفتن ندارد، قطعات خیلی تکراری و سرد هستند و جو زیادی به بازی نمی دهند و به طور کلی بازی در این بخش ضعیف کار شده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Bulletstorm برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bulletstorm برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bulletstorm برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bulletstorm برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bulletstorm برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: People Can Fly