دانلود بازی Burnout Paradise The Ultimate Box برای PC

Burnout Paradise The Ultimate Box | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Burnout Paradise The Ultimate Box برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۰/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماشین سواری
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲٫۵۵ GB

اطلاعات بازی :

نسخه اولیه و اصلی بازی Burnout Paradise در سال ۲۰۰۸ توسط کمپانی Electronic Arts برای PC منتشر شد. وقتی سبکهای مختلف گیم را تجربه میکنیم ناگهان به بازیی برمیخوریم که تفاوت آشکاری با بازیهای هم سبک خود دارد، این تفاوت میتواند مفید ، مضر یا بی اهمیت باشد ولی چیزی که در Burnout Paradise میبینیم یک تفاوت بسیار شگرف نسبت به بازیهای هم قطار ریسینگ است. معمولا در یک ریسینگ هدف رسیدن از نقطه A به B در کمترین زمان و زودتر از دیگر حریفان است. این بازی نیز دقیقا همین روش را پشتیبانی میکند با این تفاوت که در ریسینگهایی که قبلا بازی کرده بودید رسیدن از هدف اول به دومی در مسیری ثابت و با تعداد محدودی راه مخفی انجام میشد، در این ریسینگ ها مسیر ثابت و بسته است و پایه اول شدن در سریعتر حرکت کردن و کمتر برخورد کردن به موانع است و کمترین نگرانی در مورد راه وجود ندارید ولی Burnout Paradise دقیقا رو به روی سبک عمومی ریسینگ قرار دارد اینبار شما در یک رسینگ قرار دارید و از نقطه A به B باید برسید ولی هیچ محدودیتی وجود ندارد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

شاید خیلی عجیب به نظرتان برسد ولی درست است اینبار دیگر وقتی در یک مسیر حرکت میکنید هیچ مانعی جلوی شما را نمیگیرد تا به شما بگوید راه اینطرفی است بلکه فقط با علائمی ساده بازی نزدیکترین راه را به شما نشان میدهد!بهتر است اینطور بگوییم این یک ریسینگ آزادانه واقعیست! اگر سری Burnout را بازی کرده باشید میدانید همیشه در تخریب پذیری ماشینها بهترین در سبک خود بوده است و اکنون به جرات میتوانم بگویم که تخریب پذیری بازی Burnout Paradise بهترین تخریب پذیری ماشینی در بین تمام بازیهاست هر چند بی مشکل هم نیست ولی کم مشکلترین و واقعیترین تخریب پذیری را این عنوان بر دوش خود یدک میکشد. شما وقتی در بازی حرکت میکنید با کوچکترین اشتباهی به دیوار، مانع یا ماشینهای دیگر برخورد میکنید و اکنون بعد از برخورد کردن بازی آهسته شده و شما یک صحنه بسیار زیبا و تاثیر گذار و یک تصادف واقعی را از نزدیک میبینید. بازی پر شده از افکتهای زیبای تصویری از تصادفات ، برخوردها، حس سرعت واقعی و… ؛ تکسچرهای به کار رفته در محیط در حد عالیی درست شده است و بسیار زیبا و طبیعی به نظر میرسد. تفاوت تکسچری در جای جای بازی دیده میشود. دور نمای محیط بازی بسیار طبیعی و عالی درست شده است. مثلا از دور شما شهر زیبا، کوههای زیبا و مناظر طبیعی،ساختمانهای سر به فلک کشیده که شهر را بسیار زیبا کرده است را خواهید دید. بازی حالت شب و روزی دارد پس نور پردازی که در طول روز میبینید بسیار زیبا و طبق ساعت روز درست شده است! در بازی حالت مه گرفتگی نیز وجود دارد که رانندگی را بسیار هیجان انگیز میکند ولی اثر جوی دیگری در بازی دیده نمیشود. از دیگر نکات مثبت قسمت گرافیک میتوان به انعکاسات بسیار خوب اشاره کرد به طوری که حتی میتوانید از آینه های بقل ماشینتان محیط پشت را که سریع در حال عبور است ببینید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Burnout Paradise The Ultimate Box برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Burnout Paradise The Ultimate Box برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Burnout Paradise The Ultimate Box برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Burnout Paradise The Ultimate Box برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Burnout Paradise The Ultimate Box برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Burnout Paradise The Ultimate Box برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP (SP2), Windows Vista
Processor : 2.8 GHz Pentium 4 XP / 3.2 GHz Pentium 4 Vista
(Memory : 1 GB RAM XP / 1.5 GB Vista (2 GB recommended
Graphics : DirectX 9.0c compatible with Shader Model 3.0, requires 128 MB or more and contain one of these chipsets: Nvidia 6600 or greater, Radeon X1300 or greater
Sound : DirectX 9.0c compatible
Hard Drive : 4 GB of free space or more

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Criterion Game