دانلود بازی Call of Juarez Bound in Blood برای PC

Call of Juarez Bound in Blood | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call of Juarez Bound in Blood برای PC

| دانلود نسخه کامل Razor1911 با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۰۶/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۵۵ GB

معرفی بازی :

داستان بازی از سری قبل Call of Juarez سر چشمه میگیرد و برای آنهایی که میخواهند بهتر از داستان بازی اطلاع پیدا کنند باید سری قبل را بازی کرده باشند. داستان بازی مربوط به دو برادر به نام های thomas و ray (در عنوان قبلی حضور داشته) است .این دو برادر عضو نیروی ارتش هستند اما به دلایلی که در طول بازی معلوم میشود از ارتش اخراج شده وحالا باید به خانه خود برگردند اما آنها در این اوضاع با جسد کشته شده والدین خود روبه رو شده و باید انتقام مرگشان را گرفته و برادر کوچکتر خود را سرپرستی کنند ولی اوضاع همین طور باقی نمانده ، ray و thomas در این بین با دختری آشنا می شوند و برای به دست آوردن آن دچار اختلاف می شوند. اما هدف اصلی آنها همان هدف کاراکتر بازی قبل (BILLY) یافتن طلاهای خوارز هست .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

Call Of Juarez Bouns In Blood یک گیم پلی وسترن را بهینه سازی کرده است در این نسخه از بازی گیم پلی ارتقا یافته و موارد منفی نسخه قبل حدف شده است ولی با این حال موارد منفی جدیدی در بازی یافت میشود. در طول بازی شما باید کنترل یکی از دو برادر را در دست بگیرید که هر کدام گیم پلی خواصی دارند که با انکه در میزان دقت در تیراندازی و چابکی با هم متفاوت هستند ولی در کل مانند نسخه اول بازی تغییر گسترده ای ندارند . البته در مراحلی از بازی مجبور هستید کاراکتر دیگری را کنترل کنید که با انکه به نسخه اول شباهت دارد ولی بازی را معماگونه نخواهد کرد. محیط بازی گسترده است و حس غرب وحشی را به شما منتقل خواهد کرد . در طول بازی به شهرهای کوچکی خواهید رسید و در آنجا شما میتوانید با بعضی از زورگویان دوئل کنید و از دیگران دزدی کنید که با وجود کلانتر و دسته اش کار راحتی نخواهد بود. تنوع اسلحه ها هم خوب است و تیر اندازی و هدف گیری بستگی به حرفه ای بودن کاراکتر دارد که متنوع است ولی حالت جدیدی بنام Concentration Mode در بازی اضافه شده که برای کاراکتر ها متفاوت است که کارایی آن به اینصورت است پس از هدف گیری چند نفر بصورت خودکار بر روی آنها شلیک میشود که بسیار کارا و لذت بخش است. همین اسلحه ها هم امکان اپگرید دارند که با این عمل سرعت و قدرت بیشتری را در بر میگیرد. اما هوش مصنوعی بازی کاملا دگرگون شده است و دشمنان شما بخوبی شلیک و سنگر گیری میکنند که با توجه به مهارت متفاوت آنها میزان دقت و سرعت آنها فرق میکند. بازی Call of Juarez در زمان عرضه یکی از زیباترین بازی ها از نظر گرافیک بود و Bound in Blood نیز به همین صورت می باشد . گرافیک در بازی واقعا زیبا دیده می شود و مهمترین خصوصیت آن نبود باگ در بازی است . محیط های جنگلی ، خانه های چوبی ، آب ، محیط های مه آلود و… به بهترین نحو خلق شده اند . با توجه به اینکه سازندگان از موتور گرافیکی Chrome Engine استفاده کرده اند سایه ها و نورپردازی نیز به بهترین نحو خلق شده اند . اکثر مراحل بازی در روشنایی روز و محیط های باز انجام می شود و گرافیک بازی یه خوبی قابل قضاوت است . درختان به زیبایی استوار و آب به شکل طبیعی جاری و صداهای پرندگان و گرگ ها و همچنین رودخانه هایی که از شما دور نیستند ، شما را در یک جنگل کاملا پویا و زنده قرار می دهد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Call of Juarez Bound in Blood برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call of Juarez Bound in Blood برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call of Juarez Bound in Blood برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call of Juarez Bound in Blood برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call of Juarez Bound in Blood برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call of Juarez Bound in Blood برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: From Software