دانلود بازی Call of Juarez The Cartel برای PS3

Call of Juarez The Cartel | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call of Juarez The Cartel برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۷/۱۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLUS30795
حجم فایل: ۴٫۹۴۵ GB

نقد و بررسی بازی :

سری بازی Call OF Juarez جزو معدود بازی هایی است که در سبک وسترن است و جزو بازی های خوب محسوب می شود (که البته فن های زیادی ندارد ) این سری هیچ گاه فروش قابل توجهی نداشته است به همین دلیل در شماره ی سوم این بازی Tech Land (سازنده ی لهستانی سری COJ ) سیاست خود را تغییر داده و بازی را به زمان حال آورده است. داستان این بازی بسیار کلیشه ای است و هیچگاه از روایت و مشخص شدن ادامه ی آن لذت نخواهید برد. داستان اصلی The Cartel روایتی از سال ۲۰۱۱ است و از تاریخ چهارم جولای همان سال، با بمباران کردن دفتر DEA، توسط Mendoza Cartel آغاز می شود. شخصیت های اصلی بازی را سه فرد با نام های Ben McCall، وابسته به سازمان LAPD و از نوادگان Ray McCall ، Eddie Guerra وابسته به سازمان DEA ، بسیار وراج و ریسک پذیر و Kimberly Evans، وابسته به سازمان FBI ، فوق العاده باهوش و مصمم در کارها، تشکیل می دهند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

شخصیت پردازی بازی و انتخاب دیالوگ، یکی از مهمترین بخش ها در هر بازی است که در The Cartel اصلاً به آن پرداخته نشده است. برای مثال شخصیت پردازی Ben McCall خیلی ضعیف است ، او بسیار فحاش است و گاهاً دوستان خود را با فحش صدا می زند. همچنین دارای سرشتی بسیار خشک و جدی است و مطمئناً اگر بازی را با وی انجام دهید ، به هیچ عنوان از انجام آن لذت نخواهید برد. ترکیب شخصیت ، در عناوینی که باید بازی را بصورت تیمی به اتمام برسانید ، بسیار مهم است ، اما Techland به این مورد هم بها نداده و شما هیچ برنامه ریزی و یا کار تیمی میان Ben ، Eddie و Kimberly مشاهده نخواهید کرد. شاید در کنار عیوب زیادی که در تمام بخش های بازی مشاهده کردیم ، اگر داستان بازی هم به جمع آنها بپیوندد ، هیچ نکته ی مثبت به خصوصی در The Cartel قابل مشاهده نباشد. این بازی با موتور گرافیکی Chrome Engine 5 ساخته شده است. The Cartel اولین عنوانی است که قدرت های این موتور بر رویش پیاده سازی شده است. به نظر می رسد سازنده ی بازی از تمام مزایای این موتور بهره گیری نکرده ، زیرا به جرئت می توان گفت ، عنوان Bound In Blood که در سال ۲۰۰۹ و با نسخه ی قبلی این موتور ساخته شده بود ، گرافیکش بسیار چشم نواز تر از این بازی بود. اگر کسی زیاد از این عرصه ی بزرگ خبری نداشته باشد و The Cartel را به او نشان دهیم ، مطمئناً می گوید این عنوان برای چندین سال پیش است. بافت هایی که برای ساختمان ها ، ماشین ها و اشیای دیگر از آن ها استفاده شده ، در نگاه اول می توان فهمید که بسیار بی کیفیت اند ، همچنین بافت های چهره ی شخصیت ها هم زیاد جالب نیست. رنگبندی محیط در سطح معمولی قرار دارد و پالت رنگی قطعاً از رنگ های کمی تشکیل شده است. در برخی مراحل ، هنگامی که درگیری میان شخصیت و دشمنان شدید می شود، با افت فریم مواجه می شویم و نرخ فریم بازی بسیار پایین می آید. همچنین گاهاً تکسچرهای فوق العاده ضعیفی در بازی دیده می شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Call of Juarez The Cartel برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call of Juarez The Cartel برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call of Juarez The Cartel برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call of Juarez The Cartel برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Call of Juarez The Cartel برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Techland