دانلود بازی Catherine برای PS3

Catherine | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Catherine برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۱/۰۷/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماجراجویی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLUS30428
حجم فایل: ۷٫۷۹ GB

نقد و بررسی بازی :

Catherine نام عنوانی در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط Atlus ، تولید و نشر می گردد. بازی در سبک Horror Action Adventure می باشد و برای کنسول PS3 منتشر گردیده است. Catherine شاید در نگاه اول فقط یه بازیه پازل ساده به نظر برسه که خواسته با ظاهر پر زرق و برقش همه نگاه هارو معطوف خودش کنه ، اما این بازی خیلی بیشتر از اینها حرف برای گفتن داره. داستان بازی در باره مردی به نام Vincent می باشد. کسی که مدت هاست با نامزد خودش Katherine رابطه داره ولی خیلی علاقه ایی به ازدواج و تعهد نداره . شب ها تا دیر وقت با دوستاش خوشگذرونی میکنه تا اینکه یک روز زندگیش برای همیشه عوض میشه. توی کافه با دختری به اسم Catherine آشنا میشه و از همون شب کابوس های Vincent شروع میشه .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

امتحانی سخت پیش روی Vincent قرار میگیره . آیا اون به نامزد خودش خیانت میکنه و با دختر زیبا و رویاییش Catherine خوش میگذرونه یا عشق خودش رو به نامزدش حفظ میکنه، همه و همه به شما بستگی داره که اون رو توی کابوس هاش زنده نگه دارین و با انتخاب های درست به آزادیه واقعی برسید. در بخش گیم پلی، بازی به دو قسمت تقسیم میشه . یکی کابوس های Vincent و دیگری مراحل داخل کافه . در مراحل کابوس شما به شکل یک گوسفند در اومدید که باید از یک برج بلند بالا برین و خودتون رو به نوک برج برسونید . مکانیزم گیم پلی تو این مراحل بسیار جذاب، سخت و معتاد کننده کار شده. شما باید با تکون دادن بلوک های سنگی راه خودتون رو به بالا باز کنید اما این کار راحتی نیست. قسمت های پایینیه برج در حال فرو ریختنه و شما باید هر چه سریع تر به طبقات بالا تر برسید . کلی تکنیک و روش های مختلف رو تو طول بازی یاد میگیرید که شما رو تو مراحل سخت تر کمک میکنه . چندین مدل آیتم و همچنین بلوک تو بازی وجود داره که هر کدوم قابلیت ها و ویژگی های خودشون رو دارند . بلوک های یخی، تله ها، بمب ها و غیرو همگی کار شما رو برای رسیدن به هدف سخت تر میکنن . از همه اینها سخت تر باس های بازی هستن . موجوداتی بی رحم که از هر کاری برای متوقف کردن شما استفاده میکنن. بعد از هر کابوس وقتی Vincent از خواب بیدار میشه نوبت میرسه به مراحل کافه . جایی که شما باید خودتون رو برای اون شب و کابوس بعدی آماده کنید . توی کافه با افراد زیادی آشنا میشید . افراد آشنایی که اونها رو از توی کابوس هاتون به شکل گوسفند به یاد دارید . تلفن همراه شما هم نقش خیلی مهمی رو تو بازی و همچنین پایان های بازی ایفا میکنید . از طریق اون میتونید پیام دریافت کنید و همینطور به پیام ها جواب بدید . بازیتون رو ذخیره کنید و یا حتی کابوس های قبلی رو برای بدست آوردن امتیاز بهتر دوباره بازی کنید . بخش دیگه ایی که تو گیم پلی گنجونده شده انتخاب ها و سوالات هستن . تو طول بازی و بین مراحل از شما سوالاتی پرسیده میشه که با جواب دادن به اونها میتونید درجه خوب بودن یا بد بودن خودتون رو تغییر بدید . پیام هایی که از Catherine یا بقیه دریافت میکنید و جواب هایی که به اونها میدین هم تو این امر بی تاثیر نیست . همه این انتخاب ها تو پایان بازی تاثیر میزاره . در آخر باید گفت Catherine نه تنها یک بازیه پازل ساده نیست بلکه وجود داستان عالی و پایان های مختلف و مینی گیم های جذابش به همراه گرافیک دلفریب و موسیقیه عالیش باعث شده بازی هیچ وقت خسته کننده نباشه و حتی شما رو ترغیب کنه تا اون رو فقط به خاطر مکانیزم جذاب گیم پلیش ساعت های متمادی بازی کنید .

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Catherine برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Catherine برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Catherine برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Catherine برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Catherine برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: ATLUS