دانلود بازی Cold Fear برای PC

Cold Fear | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cold Fear برای PC

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۵/۰۴/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱٫۵۸ GB

اطلاعات بازی :

بازی زیبای Cold Fear در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی Ubisoft برای کنسول های PS2 و Xbox و همچنین PC منتشر شد و در دسترس علاقمندان قرار گرفت. داستان بازی از این قرار است که کشتی روسی در آبهای خروشان اطراف امریکا تقاضای کمک می کند .یک گروه تجسس از طرف گارد ساحلی روانه ی آنجا می شوند ولی پس از مدتی قتل عام می شوند و با توجه به تقاضای کمک آنها ، گارد ساحلی قهرمان داستان را با نام تام هانسن که از افسران ویژه گارد ساحلی آمریکا است به آن محل اعزام می کند. قهرمان ما پس از ورود به کشتی خود را در محاصره ی زامبی ها می بیند و برای نجات خود و پی بردن به علت اصلی ماجرا دست به اسلحه می برد .حس تعلیقی که سازندگان بازی در ابتدای داستان بر بازیکن وارد می کنند شما را به یاد صحنه ای در رزیدنت اویل ۲ ، که جیل والنتاین در کافه خود را در محاصره ی زامبی ها می بیند ، می اندازد .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تام به زودی در می یابد که در ناو علاوه بر دشمنان روسی که آنجا را اشغال کرده اند تعدادی جانور هم بوجود آمده اند که منبع تغذیه آنها انسان است و این خطری بزرگی است که جان تام را تهدید می کند . در طول سیر داستانی بازی با دکتر ویکتور کامسکی آشنا خواهید شد و این شخص اطلاعاتی در مورد نحوه شیوع بیماری و تبدیل ملوانها به زامبی ها را به شما می دهد . آنا کامسکی ، دختر دکتر ویکتور کامسکی نیز در طول سیر داستانی بازی به شما خواهد پیوست و شما را برای به اتمام رسانیدن بازی یاری خواهد داد . بازی دارای هسته اکشن و ماجراجویی است . به جرات می توان از Cold Fear به عنوان یکی از بهترین و دقیق ترین بازیهای ژانر ترکیبی اکشن و ماجراجویی نام برد . ماموریت کلی و نهایی شما در Cold Fear پی بردن به ماده درون مخزن ناو که خراب شده و باعث بوجود آمدن موجودات اهریمینی شده است ، می باشد . موجودات اهریمینی ای که با رفتن در وجود هر شخص بی جانی ، جانی دوباره به او می بخشند . در بازی به مرور شاهد قسمتهایی خواهیم بود که تنها ، تیر اندازی و حمله نمی تواند جوابگوی دشمنان باشد ، البته در صورتی که تیری برایتان باقی مانده باشد. دوربین بازی یکی از ویژگی های بارز بازی است . چرخش دوربین تقریبا در هر مکانی امکان پذیر است ، ضمن اینکه تقریبا بازی هیچ مشکلی در کنترل دوربین ندارد . زاویه دید معمولی بازی سوم شخص است . دوربین بازی بشدت شبیه به حالت دوربینی Resident Evil 4 است و بازی از بالای شانه های تام به تصویر کشیده می شود .

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Cold Fear برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cold Fear برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cold Fear برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cold Fear برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cold Fear برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Darkworks