دانلود بازی Comix Zone برای PS3

Comix Zone | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Comix Zone برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 3.55 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۸/۰۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: PKG
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW ۳٫۵۵
ایدی بازی : NPUB30460
حجم فایل: ۴۴٫۴ MB
ریلیز: Fugazi

معرفی بازی :

داستان بازی Comix Zone از جایی آغاز می‌شود که شخصیت اصلی آن به نام اسکچ ترنر، یک هنرمند و نوازنده سبک راک، درحال کار روی جدیدترین کامیک بوک خود به نام «Comix Zone» است؛ مضمون این کامیک بوک برگرفته از کابوس‌های وحشتناک ترنر و پیرامون حمله بیگانگان به جهت تسخیر و امپراطوری روی کره زمین است. یک شب که ترنر در حال تکمیل کامیک بوک است، طی شروع یک طوفان و برخورد رعد و برق به کتاب او، شخصیت منفی و جهش یافته کامیک بوک به نام مورتاس که توسط خود ترنر خلق شده است به جهان واقعی آمده و ترنر به درون دنیای کامیک بوک فرستاده می‌شود.

مورتاس تا زمانی که ترنر زنده است ماهیت وجودی به‌خصوصی در دنیا ندارد و تنها توانایی او به رسم موجودات عجیب غریب برای مقابله با ترنر در دنیای کامیک بوک خلاصه می‌شود؛ اما با کشته شدن ترنر، مورتاس می‌تواند به یک جسم واقعی تبدیل شده و با قدرت وحشتناک خود دنیا را به کام نابودی کشاند. در دنیای کامیک بوک، ترنر به شخصیتی به نام جنرال آلیسا سیان ملاقات می‌کند، شخصی که باور دارد ترنر آمده است تا به عنوان ناجی، دنیای پساآخرالزمانی را از دست مورتاس پلید نجات دهد و راهی برای خروج از کامیک بوک پیدا کند. بازی دارای دو پایان کاملا متفاوت است؛ به جهت جلوگیری از لو رفتن داستان برای کسانی که اولین بار است می‌خواهند این بازی زیبا را تجربه کنند، از پرداخت به آن امتناع می‌کنیم. به صورت کلی، داستان در Comix Zone درگیره کننده است و با جذابیت خاصی روایت می‌شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Comix Zone برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Comix Zone برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Comix Zone برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: SEGA