دانلود بازی Command And Conquer 4 Tiberian Twilight برای PC

Command And Conquer 4 Tiberian Twilight | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Command And Conquer 4 Tiberian Twilight برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۰۳/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۵۸ GB

PC بازهای عزیز حتما با نام سری بازی های Command & Conquer آشنا هستند. این عنوان یکی از بازی های استراتژیک محبوب PC است. تا کنون نسخه های زیادی با عنوان Command & Conquer از سوی شرکت بازی سازی EA عرضه شده اند. نسخه چهرام این بازی در سال ۲۰۱۰ برای PC منتشر شد. داستان نسخه چهارم این سری از بازی ها در سال ۲۰۶۲ (۱۰ سال پس از اتفاقاتی که در بازی Command & Conquer 3: Kane’s Wrath رخ داد) به وقوع می پیوندد. نژاد انسان ها بر اثر تاثیرات Tiberiumها رو به اتقراض است و از طرفی هم نبرد بین Nodها و نیروهای Global Defense Initiative به خطری جدی تبدیل شده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

کین(Kane) رهبر بسیار مرموز Nodها به نیروهای GDI پیشنهاد صلح می دهد تا بتوانند نژاد بشر را از خطر نابودی نجات دهند و دوباره منابع Tiberium را تحت کنترل در آورند. گرافیک بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. بافت های بازی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و حتی در نزدیک ترین حالت ممکن هم کیفیت خود را از دست نمی دهند. تعداد چند ضلعی های به کار رفته در طراحی نیروها و ساختمان های مختلف قابل مقایسه با نسخه های قبلی نیست و دقیقا چند برابر شده اند. همین مسئله باعث شده است که نیروها و ساختمان ها بسیار خوب دیده شوند. یکی دیگر از بخش های جالب توجه بازی قرار گرفتن انیمیشن های جالب برای نیروهای مختلف است. جلوه های ویژه به خصوص انفجارها و تخریب پذیری بازی بسیار خوب است. در کنار این مسئله نورپردازی بازی باعث شده تا فضای بازی تاریک به نظر برسد و جو بسیار خوبی بر فضای بازی حکم فرما باشد. صداگذاری بازی همانند نسخه های گذشته بسیار خوب است. افکت های صوتی به کار رفته در بازی بسیار عالی هستند و جای سوالی باقی نگذاشته اند. اگر از سیستم صوتی خوبی برخوردار هستید، حتما از این بخش نهایت لذت را خواهید برد. موسیقی های بکار رفته در بازی بسیار زیبا و جنگاورانه هستند و با جو بازی همخوانی کامل دارند. دیالوگ های استفاده شده برای نیروها هم خوب هستند و از تنوع تقریبا خوبی برخودارند و کمتر پیش می آید که یک جمله را پشت سر هم تکرار کنند. بازی های استراتژی Real-Time از آن دسته از بازی هایی هستند که بیشتر به دلیل داشتن گیم پلی سریع و مهیج مورد توجه مخاطبان قرار گرفته اند. همین مسئله هم به سبک های مختلف در بازی دیده می شوند. همان ابتدای بازی شما این امکان را دارید که پایگاه اصلی را بر پایه سه حالت تدافعی، حمله و یا پشتیبانی بسازید و به این ترتیب استرتژی اصلی بازی خود را درست کنید. البته این امکان هم در بازی قرار گرفته است که در طول بازی پایگاه های اصلی را تغییر دهید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Command And Conquer 4 Tiberian Twilight برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Command And Conquer 4 Tiberian Twilight برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Command And Conquer 4 Tiberian Twilight برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Command And Conquer 4 Tiberian Twilight برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Command And Conquer 4 Tiberian Twilight برای PC | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود 

 دانلود پارت ۱ : Direct Link

 دانلود پارت ۲ : Direct Link

 دانلود پارت ۳ : Direct Link

 دانلود پارت ۴ : Direct Link

 دانلود پارت ۵ : Direct Link

 دانلود پارت ۶ : Direct Link

 دانلود پارت ۷ : Direct Link

 دانلود پارت ۸ : Direct Link

کرک RELOADED به صورت جداگانه

 دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده: Electronic Arts