دانلود بازی Company of Heroes Tales of Valor برای PC

Company of Heroes Tales of Valor | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Company of Heroes Tales of Valor برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار : ۲۰۰۹/۰۲/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۲٫۷ GB

نقد و بررسی بازی :

سال ۲۰۰۶ شرکت Relic Entertainment با همکاری THQ بازی Company of Heroes را به بازار عرضه کرد .سری بازیهای Company of Heroes جنگ جهانی را به تصویر می کشند و شما را در یک جنگ تمام عیارقرار می دهند تا طعم یک جنگ را بچشید. پس از نسخه ی اول نسخه اضافه شونده ای به نام Opposing Fronts نیز در سال ۲۰۰۸ به بازار آمد و طرفداران بازی را خوشحال کرد. چند ماه خبری از نسخه ی جدید این سری بازی نبود اما در حالی که تنها کمتر از ۲ ماه از سال ۲۰۰۹ گذشته بود ، Tales of Valor به بازار عرضه شد، این بازی را می توان بیش از یک توسعه دهنده و به صورت یک بازی مستقل دانست ، بازی به سبک RTS است که قطعا طرفداران این سبک را مجذوب و فرصتی برای بازیکنان فراهم میکند تا مدیریت خود را در یک جنگ ارزیابی کنند. به جرات می توان گفت که بازی Company of Heroes Tales of Valor یکی از زیباترین و در عین حال جذابترین بازی درمیان رقبای خود است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

سال ۱۹۹۴ فرانسه، نبردی عظیم میان متفقین و متحدین که هر دو خواهان نابودی یکدیگرند. سربازانی که باید نقص عضو، سختی ها، کشتار ها و مشکلات بی شماری را تحمل کنند، سربازانی که مرگ را به اسارت ترجیح میدهند، جنگی که عاطفه ای در آن نیست. شما در این بازی می توانید با فکر خود موفق شوید، تاکتیک های مختلف را امتحان کنید دشمنانتان را غافل گیر کنید اما با این حال پیروزی نامشخص است در حین بازی شما یکی از فرماندهان دشمن را محاصره می کنید. در ادامه موانع و اتفاقاتی رخ می دهد که بهتر است با سلامتی از آن ها عبور کنید. گرافیک یکی از موثرترین قسمت بازی محسوب می شود به طوری که می تواند فرد را مجذوب و یا از بازی متنفر کند. در بازی موتور Essence engine به کار گرفته شده که باعث شده گرافیک بازی در حد بسیار خوبی طراحی شود اما حرکات فیزیکی کاراکترها در بازی به وسیله ی موتور Havoc بسیار روان تر شده است برای مثال هنگامی که گلوله های به تانک ها برخورد میکنند جرقه هایی بسیار طبیعی ایجاد می شوند. یا در برخورد موشک و خمپاره به سطح زمین، فرورفتگی هایی در زمین ایجاد می شود و خاک به اطراف پخش می شود طوری که گرافیک خیره کننده آن باعث می شود که شما خود را در بازی حس کنید. طراحی ها به خوبی صورت گرفته به نحوی که با نزدیک کردن دوربین به فردی از نیروهایتان می توانید ناراحتی و یا خوشحالی را در چهره اش مشاهده و حال او را درک کنید. آسیب پذیری در بازی نیز به خوبی طراحی شده است برای مثال در برخورد موشک به تانک ،تانک به طور حیرت اوری منفجر می شود و هر قطعه ای از ان به طرفی پرت می شود. در این سری از بازی شب و روز نیز بسیار بهتر طراحی شده که با مرور زمان هوا تاریکتر شده و روشنایی ماه بازی را روشن میکند همچنین با وزش باد درختان تکان می خورند و سایه های درختان نیز جا به جا می شوند. بازی دارای نقشهای متفاوت، گروههای جدید و مراحل جدید است. در نسخه های قبل شما باید چند نیرو را اداره میکردید و پیروز می شدید اما در این نسخه شما یک تانک و یک جوخه دارید و باید با همین نیروها به مبارزه بپردازید و با تاکتیک ماهرانه ای دشمن را نابود کنید. بر خلاف نسخه های قبل که تنها حمله لازم بود در این نسخه بازیکن باید از تمام قوای فکری خود برای رسیدن به پیروزی استفاده کنید. همچنین بر خلاف نسخه های قبل شما باید از منابع به خوبی استفاده کنید زیرا در غیر اینصورت با کمبود آن مواجه می شوید و حتی خطر نابودی شما را تهدید خواهد کرد بنابراین شما باید با منابع محدود و نیروهای کم وبا کمک گیری از فکر و تاکتیکها به جنگ با دشمن بپردازید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Company of Heroes Tales of Valor برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Company of Heroes Tales of Valor برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Company of Heroes Tales of Valor برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Company of Heroes Tales of Valor برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Company of Heroes Tales of Valor برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Company of Heroes Tales of Valor برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Company of Heroes Tales of Valor برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Relic