دانلود بازی Counter-Strike 1.6 نسخه معمولی و WaRzOnE برای PC + آموزش

 Counter-Strike 1.6 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Counter-Strike 1.6 نسخه معمولی و WaRzOnE برای PC + آموزش

Counter-Strike یکی از قدیمترین بازی های جنگی و البته ماندگار ترین آنهاست که توسط Valve منتشر شده است . با وجود گذشت مدت ها از انتشار این بازی همچنان یکی از بازی های پر طرفدار است و پلیر ها چه حرفه ای و چه غیر حرفه ای در سراسر دنیا به وقت گذرانی با آن می پردازند . اگر به گیم نت ها رفته باشید دیده اید که بازی کنان بسیاری در حال بازی کردن به صورت شبکه هستند و از عبارات مختلفی برای صحبت با یکدیگر استفاده می کنند . کلماتی مانند کاور ، گرند ، سموک و … . تمامی این کلمات مربوط به تجهیزات و حرکات مربوط به بازی است که در دنیای واقعی توسط پلیس ها و نظامی ها مورد استفاده برای ارتباط برقرا کردن قرار میگیرد . جالب است بدانید که اطلاعات مربوط به اسلحه ها در این بازی کاملا واقعی هستند . اطلاعاتی نظیر قیمت ، قدرت ، تعداد تیر ، هزینه تیر های مخلف و … . محیط این بازی بسیار شبیه به محیط واقعی است و شما را به عنوان یکی از ۲ تیم کانتر تروریست و تروریست قرار می دهد که با توجه به تیم خود باید به مقابله با تیم مقابل بپردازید . به عنوان مثال تیم تروریست که ترور نیز خطاب می شود وظیفه بمب گذاری و انفجار آن را در مدت زمان مشخص و یا کشتن تمامی افراد کانتر تروریست یا سی تی را دارند و در مقابل تیم کانتر تروریست وظیفه حفاظت از ۲ مکان خاص برای بمب گذاری و یا کشتن تمامی افراد تیم مقابل را به عهده دارند . این بازی در حال حاظر یکی از پر طرفدار ترین بازی های آنلاین بین کاربران ایرانی و جهانی است .

برای دانلود و مشاهده آموزش بازی آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

این بازی به ۲ صورت آنلاین و غیر آنلاین به صورت بوت انجام می شود . در صورت بازی به صورت آفلاین قادر خواهید بود بازی را در ۴ حالت آسان ( Easy ) ، معمولی ( Normal ) ، دشوار ( Hard ) و حرفه ای ( Expert ) به بازی بپردازید . در صورت بازی به صورت آنلاین باید به سرور های بازی متصل شوید تا بتوانید به صورت آنلاین با سایر افراد در سراسر دنیا یا ایران به بازی بپردازید . سرور های مختلفی برای بازی وجود دارند که هر کدام دارای حالت های خاص خود مانند Public برای بازیکنان معمولی و بازی معمولی ، Match برای بازیکنان حرفه ای و مسابقات و … است که می توانید با توجه به علاقه و توانایی های خود از آن ها استفاده کنید . در ادامه در هنگام آموزش سروری مناسب برای شما قرار داده خواهد شد که می توانید به صورت آنلاین به بازی بپردازید . همچنین قابل ذکر است که برای اتصال به سرور ها نیاز به نرم افزار جانبی تحت عنوان آنتی چیت دارید که در حال حاظر ۲ نرم افزار مختلف با عنوان های SXE و UCP در سرور ها مورد استفاده قرار میگیرد . به دلیل این که تقریبا تمامی سرور های ایرانی از آنتی چیت SXE استفاده می کنند در ادامه آموزش نصب و استفاده از آن را قرار خواهیم داد .

تفاوت میان نسخه ها :

نسخه معمولی نیاز به پتچ برای بازی به صورت آنلاین را دارد و گاهی ممکن است به مشکل بخورید و امکان اتصال به سرور ها را نداشته باشید همچنین امکان بازی به صورت آفلاین بر روی نسخه معمولی وجود ندارد . به همین دلیل توصیه می شود نسخه محبوب و معروف WaRzOnE را دریافت تا علاوه بر قابلیت بازی آنلاین نیاز به پتچ های مختلف که می توانند آلوده نیز باشند نداشته باشید . نسخه WaRzOnE نسخه کاملتر و تصحیح شده این بازی است که قابلیت های بهتری در اختیار شما قرار می دهد .

 

آی پی سرور های اختصاصی سایت :

۹۴٫۱۸۲٫۱۶۲٫۱۲۲:۲۷۰۱۵

در صورت وجود هرگونه مشکل می توانید از طریق نظرات مشکلات را بیان تا مورد برسی قرار گیرند .

به ۵ کاربر برتر از نظر رتبه اکانت وی ای پی رایگان تعلق می گیرد .

برای دریافت اکانت نامی که با آن بازی می کنید را در قسمت نظرات ارسال کنید .

آموزش نصب و بازی آنلاین :

  1. برای بازی آنلاین توصیه می شود نسخه WaRzOnE بازی را دانلود و نصب کنید . سپس نرم افزار SXE را که در همین پست قرار داده شده و در صورت انتشار نسخه جدید جایگزین خواهد شد دریافت و نصب کنید .
  2. قبل از اجرای بازی کانتر حتما ابتدا نرم افزار SXE را اجرا کنید و اجازه دهید به صورت کامل اجرا شود .
  3. پس از اجرای کامل نرم افزار SXE بازی کانتر را اجرا و وارد قسمت Find Servers شوید .
  4. وارد تب Favorites شوید و بر روی Add a Server کلیک کنید .
  5. آدرس Adress :94.182.162.122:27015 را وارد و بر روی Add this address to favorites کلیک کنید .
  6. سپس سروری با نام Top2Download CS Server اضافه می شود که با ۲ بار کلیک بر روی آن و یا کلیک راست و زدن عبارت Connect می توانید وارد بازی شوید و به بازی بپردازید .

توجه داشته باشید که اگر از قسمت internet وارد سروری شوید ، سرور ها داخل کشور نیستند و دارای پینگ و سرعت مناسبی برای بازی نخواهید بود . مناسبترین سرور ها برای بازی سرور های ایرانی هستند .

تصویری از قسمت اضافه کردن سرور را می توانید در این عکس مشاهده کنید :

Counter-Strike 1.6 | تاپ 2 دانلودبرای مشاهده در سایز بزرگ کلیک کنید

تصاویری از محیط بازی Counter-Strike 1.6 :

Counter-Strike 1.6 | تاپ 2 دانلود Counter-Strike 1.6 | تاپ 2 دانلود Counter-Strike 1.6 | تاپ 2 دانلود Counter-Strike 1.6 | تاپ 2 دانلود Counter-Strike 1.6 | تاپ 2 دانلود