دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

Crysis 3

دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوریکامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 4.21 , 4.30
حجم فایل: ۵٫۲۳ GB

Crysis همواره با گرافیکش زبانزد خاص و عام بوده، حتی سخت ترین منتقدان بازی هم گرافیک آنرا فوق العاده می دانند و با گذشت حتی چندین سال از انتشار کرایسیس ۲ همواره بازیبازان و منتقدان گرافیک بازی ها را با آن مقایسه می کنند. شاید اینبار واقعا قرار است کارت گرافیک شما ذوب شود! نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. ترکیب محیط طبیعی و بزرگ نسخه اول با فضای بسته و مدرن نسخه دوم به زیبایی در Crysis 3 مشاهده می شود. برگ ها و شاخه های بزرگ از درون ساختمان های بلند بیرون زده و بعضی وقت ها پیچیده شدن آن ها به دور ساختمان ها باعث شکست و یا فرو ریختن آن ها شده اند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

شما در دنیای بازی باید با بسیاری از دشمنان خود دست و پنجه نرم کنید. دشمنان شما انسان ها و موجودات فضایی هستند. گروه Cell که در Crysis 2 هم دشمن شما بودند، بار دیگر به این سری بازگشته اند و راه شما را برای رسیدن به اهداف شوم خود سد کرده اند. Ceph ها (نام کامل: Cephalopods) هم دیگر دشمنان شما در بازی هستند که به کهکشانی به نام (Triangulum (M33در فاصله چهار میلیون سال نوری با زمین تعلق دارند. در این بار سازندگان گفته اند که :« این موجودات حداقل دو میلیون سال است که در زمین حضور دارند و اولین بار در سال ۱۹۱۹ میلادی طی حادثه ای و توسط ارتش جمهوری کره (Korea Republic)، از خواب طولانی مدت خود بیدار شده اند.» مبارزه با هر یک از دشمنان، استراتژی خاص خود را دارد و استفاده از تمامی قابلیت های خود برای زنده ماندن کاملا ضروری به نظر می رسد.

 پیشرفته ‌ترین تکنولوژی بشریت که حال در اختیار شما قرار گرفته است، NanoSuit شما مجهز به پیشرفته ترین سیستم های دفاعی و تهاجمی شده است، البته نباید از این نکته که بیگانگان هم در مقابل شما برگ های برنده ی خود را دارند و از ادوات جنگی جدیدی بهره می‌برند، غافل شد! ادواتی که نظیر آن در دیگر بازی ها انگشت شمار است! بر اساس اظهار نظرات بازیسازان کاربلد کرایتک، جنگ‌ها جای هیچ گونه غفلتی را باقی نمی‌گذارد، مسلما برای زنده ماندن در خرابه های نیویورک به ویرانه‌ای عجیب تبدیل شده است، به تاکتیک و استراتژی مخصوصی نیاز دارید؛ برای مثال به دلیل تبدیل شدن بخشی از بالای شهر نیویورک به یک باتلاق بزرگ نمی توانید از استراتژی خود در بخش های دیگر شهر استفاده کنید؛ وارد نبردهایی می‌شوید که فقط نمی توانید به قدرت خودتان متکی باشید، این هوش و ذکاوت شماست تا به کمک وسایلی که در اختیار دارید و ابزاری که محیط برای شما تعبیه می‌کند، دشمنان را شکار کنید.  NanoSuit بسیار در انجام ماموریت ها به کار شما می‌آید و کمکی بزرگ در طول بازی برای شما خواهد بود. برای مثال شما این توانایی را دارید که به کمک این تکنولوژی جسم‌های بسیار سنگین را بلند کنید و با وسیله ی آنها نقشه هایی برای قتل بیگانگان متجاوز به نیویورک بکشید. یکی از سلاح های جدید بازی کمان هست.  یک کمان مجهز که می تواند دشمنان مختلف را به راحتی از صفحه ی روزگار محو کند. با انواع تیر هایی که برای آن در نظر گرفته شده، احتمالا پرکاربردترین سلاح شما در بازی است. همچنین تیراندازی با کمان باعث نمی شود از حالت نامرئی خارج شوید، بنابراین برای حرکات تا حدی مخفیانه نیز بهترین گزینه خواهد بود. به صورت کلی این سلاح مجموعه ‌ای پیچیده از قطعات کوچک و ساده می باشد که در کنار یکدیگر اسلحه ای مرگبار را به وجود آورده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

دانلود بازی Crysis 3 برای PS3

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Crytek