دانلود بازی Crysis برای XBOX360

Crysis | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crysis برای XBOX360

| قابل اجرا بر روی کنسول های JTAG |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۱۰/۰۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
تصویر: XBLA
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۳٫۷۹ GB

معرفی بازی :

Crysis یکی از بازی هایی است که داستان خود را بر علیه بیگانگان در سال ۲۰۲۰ آغاز می کند . داستان بازی از جایی شروع می شود که یک شـهاب سنگ آسمانی در یکی از جزایر اقیانوس آرام با زمین اصابت میکند . نیروه های کره ای اولین کسانی هستند که در آنجا آماده می شوند و بعد از آنها نیروهای ویژه USA با یک تیم تحقیق کننده در آنجا حضور خود را واجب می دانند و پس از مدتی در آن جزیره بین نیروهای کره ای و امریکایی درگیری هایی پیش می آید و در همین زمان از آن شهاب سنگ که بعدها معلوم میشود یک سفینه فضایی بوده، موجودات بیگانه هم به این جنگ اضافه می شوند .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

چالش هایی که بین نیرو های زمینی به وقوع می پیوند و باعث جنگی داخلی می شود، تـمام مراحل با هدف خاص خود به وقوع می پیوندد تا جایی که نیرو های بیگانه وارد جریان بازی می شوند و باعث شگرف هایی در بازی می گردند . می توان یکی از درخشش های بزرگ بازی را به انجام رساندن مراحل آن نام برد زیرا محیط به گونه ای طراحی شده که شما فرق چندان محسوسی با دنیای واقعـیت احساس نمی کنید از این رو خودتان را در میان فراز و نشیب هایی که به وقوع می پیوندد می بینیــد و مجبور هستید همیشه به دنبال مکان هایی امن برای استراحت خودتان بگردید . از ویژگی های گیم پلی می توان به لباس و قدرت اسلحه های بازی اشاره کرد . شما با به دست گرفتن یک اسلحه می توانید کارهایی با آن انجام دهید کــه می شود گفت مخلوطی از چند بازی مطرح است . به طور مثال شما می توانید هــمانند گیم S.T.A.L.K.E.R بر روی تفنگهای خود دوربین و سلاح خفه کن نصب کنید که باعث دقت بیشتر اما قدرت کمتر در اسلحه می شود یا اینکه با کمک اهرم هایی سلاح های سنگین خود را ثابت کنید و اینـکار باعث افزایش دقت تیر اندازی در اسلحه می شود در کل میتوان اسلحه های خود را تغییر داده و به نوع دلخواه خود برسید . در بازی لباس هایی تهیه شده است که باعث ویژگی های تکاملی در کارکتر بازی می گردد . از قدرت این لباس می توان به این گونه یاد کرد که لباس دارای ویژگی هایی با قدرت لباس های دو بازی S.T.A.L.K.E.R ، Time Shift یعنی هم به شما قدرت هایی را می دهد هم ویژگی هایی قابل تحسین ، از این ویژگی ها می توان به افزایش قدرت پرش ، ایجاد قدرت مصنوعی ، صحنه آهسته ، افزایش قدرت دویدن و … می شود که هر کدام در مکانهایی واقعا به کمک بازیباز می آیند که باعث سهولت در کار و به انجام رساندن بازی می شود . قسمتی که همه را به سوی خود جذب می کند گرافیک بی نظیر بازی است که در کوچکترین چیزهایی که در بازی وجود دارد می توانیم قدرتی ویژه را حس کنید. قدرتی که به موتور گرافیکی بی نظیر بازی برمی گردد ،موتوری که در حقیقت آپگرید شده موتور گرافیکی بازی FAR CRY است و نام این موتور فوق قدرتمند Cry Engine 2 است .

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Crysis برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crysis برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crysis برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crysis برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crysis برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crysis برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crysis برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

راهنمای نصب :

فولدر بازی را به آدرس HDD:/Partition3/Content/0000000000000000/ موجود در هارد منتقل نمایید .

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Crytek Studios