دانلود بازی Cuphead برای PC

Cuphead | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cuphead برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۷/۰۹/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲٫۴۵ GB

معرفی بازی :

Cuphead شباهتی بسیار به کارتون‌های دهه سی میلادی دارد. شما به عنوان یک کله‌فنجانی هستید که باید غول‌آخرهای فراوانی را شکست بدهید تا قرض‌تان به شیطان پرداخت شود. همچنین شما می‌توانید Cuphead را به‌صورت دو نفره آفلاین بازی کنید Cuphead را شاید بتوان یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های ساخته شده دانست. این عنوان با استفاده از موتور یونیتی توسط دو برادر کانادایی یعنی چاد و جارد مولدنهار طراحی شده است. تیم سازنده بر این ادعا است که بازی Cuphead دارای یک گیم‌پلی سخت و دشوار و در عین حال لذت بخش است. به عبارتی آن‌ها با طراحی‌ها و گرافیک بازی سعی کرده‌اند دنیایی شاد، مفرح و رنگارنگ را برای مخاطبان خود به وجود بیاورند و از آن طرف، با گیم‌پلی و مکانیز‌م‌های آن سعی کرده‌اند یک بازی سخت و نفس‌گیر را خلق کنند. برای اثبات این گفته تنها کافی است که به باس‌های بازی نگاه بیاندازیم. هرکدام از غول‌های بازی از طراحی‌های خاص و منحصربه‌فردی برخوردار هستند.

سختی و چالش‌های بازی تنها به باس فایت‌ها ختم نمی‌شود بلکه در محیط و انجام مراحل بازی نیز، دشمن‌ها و حملات‌شان به شکلی طراحی شده است که شما را اذیت خواهند کرد. با اینکه با یک بازی Run and Gun طرف هستیم ولی این گفته بدین معنا نیست که در طول مراحل فقط باید بدوید و شلیک کنید؛ اگر حواس‌تان به دشمنان سر راه نباشد قطعا بارها و بارها خواهید مرد. در بعضی از مراحل آن قدر صحنه مبارزه شلوغ خواهد شد که فقط باید در یک نقطه ایستاده و مدام دشمنان جلو و پشت سر خود را نابود کنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Cuphead برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cuphead برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cuphead برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cuphead برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cuphead برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cuphead برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 7
Processor: Intel Core2 Duo E8400, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6000+, 3.0GHz or higher
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Geforce 9600 GT or AMD HD 3870 512MB or higher
DirectX: Version 9.0
Storage: 20 GB available space

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: StudioMDHR Entertainment Inc