دانلود بازی DARK برای PC

DARK | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی DARK برای PC

| دانلود نسخه کامل FLT  با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۷/۰۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن/نثش آفرینی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۱۷ GB

عنوان Dark یکی از عناوین نقش آفرینی محسوب می شود که به سبک های مخفی کاری و اکشن توسط کمپانی Kalypso برای PC منتشر شده است. شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم. یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد، این دقیقا سوژه ای است که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است.

 جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

گرافیک بازی حالت کارتونی مانند دارد. دقیق تر بخواهیم بگوییم حالت کمیک مانند دارد، مانند بازی های Dishonored و The Walking Dead . در این یکی دوسال اخیر این سبک گرافیک طرفداران بسیاری پیدا کرده است و میتوان گفت دیگر جزو نکات منفی بازی ها حساب نمیشود و بلعکس حتی میتواند همچین گرافیکی را جزو نکات مثبت بازی به حساب آورد. سیستم نورپردازی ها در شب نیز با توجه به کمیک بودن گرافیک بازی بسیار خوب از آب در آمده اند. در کنار نورپردازی های موفقت آمیز، طراحی شخصیت ها نیز به نظر جالب می آید. یکی دیگر از ویژگی هایی که بازی DARK از HITMAN الهام گرفته ، جا به جایی اجساد و پنهان کردن آن هاست. اریک بعد از کشتن هر یک از دشمنان باید جسدشان را درون کمد و یا پشت آشیایی مانند میز و دیوار پنهان کنید تا دیگر دشمنان از وجود شما در محیط ها آگاه نشوند و بتوانید به راحتی اریک را در تاریکی و به صورت مخفیانه به هدفش نزدیک کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی DARK برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی DARK برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی DARK برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی DARK برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی DARK برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی DARK برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی DARK برای PC | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

توجه :

لینک های سرور Direct Link تا مورخه ۱۴ مرداد ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود پارت ۱ : Hipfile     uploadboy     putlocker     Direct Link

 دانلود پارت ۲ : Hipfile     uploadboy     putlocker     Direct Link

 دانلود پارت ۳ : Hipfile     uploadboy     putlocker     Direct Link

 دانلود پارت ۴ : Hipfile     uploadboy     putlocker     Direct Link

 دانلود پارت ۵ : Hipfile     uploadboy     putlocker     Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده: Realmforge Studios