دانلود بازی Darksiders برای PC

Darksiders | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Darksiders برای PC

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۱/۱۱/۰۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۴٫۲ GB

نقد و بررسی بازی :

آخرالزمان موضوعی است که در این چند سال اخیر فراوان در فیلمها و بازیها دیده و شنیده ایم، هر یک از آثار این رخداد را به شکلی دیگر بازگو میکنند ولی در کل هسته همه آنها یکی است نابودی نوع بشر، Darksiders نیز دنباله روی این جریان است و سعی میکند این موضوع را به سبک خودش بازسازی کند. بازی داستان دیگری است برگرفته از آموزه های انجیل در مورد وقوع آخرالزمان ولی در این داستان همه چیز آنطور که باید پیش نمیرود، عقیده ای وجود دارد که تقلید از یک بازی کار درستی نیست و به موفقیت حاصل نمیشود ولی Darksiders با ورود خود این عقیده را تا مرز نابودی کشاند. در واقع حالا باید بگوییم تقلید یا بهتر است بگوییم الهام اگر درست و اصولی باشد بسیار شایسته است. فکر نمیکنم کسی مخالف این باشد که Darksiders در اکثر ابعاد از بازی God of War الهام گرفته است. این موضوع به روشنی برای همه مشخص است. گرچه خود God of War یک چیز جدید و ابتکاری نبود ولی ویژگیهایی داشت که برای اولین بار و فقط در کریتوس آنها را دیدیم. همین ویژگی ها بود که کریتوس را شخصیتی دست نیافتنی کرد و باعث شد Vigil Games بدون هیچ واهمه ای او را الگوی شخصیت خود قرار دهد و انصافا هم استادانه این کار را انجام دهد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

البته War با کریتوس تفاوتهایی دارد. کریتوس هیچ مرز و خط قرمزی برای خودش ندارد و دوست و دشمن نمیفهمد ولی War صبور است و به کسی که به او کمک کند ارزش قائل میشود ولی چیزی که در این دو مشترک است، چیزیست به نام حس انتقام جویی. هر دو برای انتقام همه کار میکنند و تا مرز آن پیش میروند، شخصیت پردازی در این بازی بسیار جالب است. شخصیتها از هر جنس، اندازه و نوعی وجود دارند. به طوریکه دیدن سه horseman دیگر که احتمالا شبیه به war خواهند بود جالب و هیجان انگیز خواهد بود. بازی ارزش بسیار بالایی برای سه گانه شدن دارد ولی امیدواریم مثل سری GOW هر نسخه اش بهتر از قبل باشد چون پتانسیل جاودانه شدن این بازی وجود دارد. گفتیم شخصیتهای کلیدی در بازی با تنوع خوبی طراحی شده اند. این تنوع در دشمنان معمولی و غولها نیز به خوبی دیده میشود، هر یک از دشمنان حرکات و سبک مبارزه خودشان را دارند. مثلا یک موجود سمی بود که با برخورد به او سمی میشدید یا دشمنی دیگر که شمشیر را میچرخاند و باید سریعا از دور میشدید. در مبارزه های نزدیک شاید نتوان اشکال اساسی گرفت ولی در مورد دشمنان دور-زن باید یک گله اساسی از بازی کرد. دشمنانی که چیزی شلیک کنند به ندرت یافت میشود. یک دسته آنهایی که اسلحه جادویی دارند و بعد از کشتن آنها میتوانید اسلحه شان را بردارید و دیگری فرشته ها هستند. به هر دوی این گروه میتوانید به راحتی نزدیک شده و از نزدیک آنها را نابود کنید. در نتیجه نمیتوان گفت که واقعا بازی دارای دشمنان به اصلاح Archer است. یکی از بزرگترین ایرادات بازی مربوط میشود به هوش مصنوعی غولها بویژه دشمنان عادی. یک ساعت هم با یک دشمن مبارزه کنید همانی است که بوده و در طول مبارزه سرسخت تر نمیشود. دشمنان فقط یکسری حرکات از پیش تعیین شده را به صورت اتفاقی اجرا میکنند. این قضیه در بعضی غولها شگفت آور است. در اکثر غولها تا آخر مبارزه حوصله تان سر خواهد رفت چون باید بارها و بارها یک کار را تکرار کنید و منتظر بمانید که بمیرد. درواقع تقریبا در همه غولها فقط یک استراتژی برای کشتن او وجود دارد که آن هم با یکبار حمله کردن غول مشخص میشود. جالبترین نکته غول یکی مانده به آخر است که درواقع راحتترین غول بازی به شمار میرود. بی شک صدای شخصیتها در چنین بازیهایی تاثیرگذاری بازی را دو چندان میکند. Vigil از این موضوع غافل نبوده است. این بازی از چندین استاد صداپیشه که همه شان در زمینه گیم یا انیمه کار کرده اند بهره میبرد. در این بین میتوان Mark Hamill را نام برد که هنرمندی او با جوکر در بازی بتمن برای همه مشخص است. Liam O’Brien صداپیشه War است و استاد انیمه به شمار میرود. او در انیمه ناروتو در نقش gaara صحبت کرده است و انیمه های بسیاری در کارنامه دارد. بقیه صداپیشه ها هم کاملا با سابقه و حرفه ای هستند. یکی از جذابترین صداهای بازی را بوجود آورده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Darksiders برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Darksiders برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Darksiders برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Darksiders برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Darksiders برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Darksiders برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

DVD 1

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

DVD 2

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Vigil Games