دانلود بازی Dead Island Riptide برای XBOX360

Dead Island Riptide | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Island Riptide برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۴/۲۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۰۲ GB

بازی Dead Island یکی از زیباترین و مهیج ترین بازی های ترسناک منتشر شده در سپتامبر سال ۲۰۱۱ میلادی میباشد . این بازی توسط کمپانی Deep Silver منتشر و توسط استودیوی Tech land ساخته و حمایت شد . بازی توسط موتور گرافیکی Chrome Engine به دنیای گیم معرفی شد . اگر بخواهیم بازی Dead Island را در یک جمله معرفی کنیم باید بگوییم Dead Island یک بازی اکشن موفق هست که محدودیت در آن معنا ندارد و ترس را به معنای واقعی به گیمر میچشاند . بازی Dead Island Riptide به عنوان دنباله ی بازی موفق و بسیار محبوب Dead Island در سال ۲۰۱۳ برای XBOX360 منتشر شده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

همانطور که در نسخه ی قبل شاهد آن بودید قهرمانان بازی در انتهای نسخه ی قبلی بوسیله ی یک هلیکوپتر از جزیره می گریزند و به یک کشتی نظامی امن منتقل می شوند. آنها به خیال خود از جهنم زامبی ها جان سالم به در بردند و از این پس در امان خواهند بود اما دست سرنوشت داستان تلخ تری را برای آنها رقم میزند . سانحه ای رخ می دهد و تمام امید قهرمانان بازی را در امواج خروشان آب غرق میکند. در نسخه ی جدید، با ارتقاهای زیادی که در موتور گرافیکی این بازی با نام Chrome Engine 5 صورت گرفته، شاهد بهبود گرافیکی و گیم پلی بازی خواهیم بود. در این نسخه کاراکتر ، سلاح ، مهارت های دفاعی ، مناطق و وسایل نقلیه جدیدی به بازی اضافه شده اند که جذابیت بازی را دو چندان می نمایند . همچنین همان طور که از نام بازی پیداست سیستم آب و هوایی Dead Island Riptide دستخوش تغییرات بزرگی شده است تا آن جا که حتی امکان جاری شدن سیل در جزیره نیز وجود دارد. داستان Riptide در یکی دیگر از جزایر مجمع الجزایر Dead Island رخ می دهد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Dead Island Riptide برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Island Riptide برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Island Riptide برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Island Riptide برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Island Riptide برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Tech land