دانلود بازی Dead Rising 2 Off the Record برای PC

Dead Rising 2 Off the Record | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Rising 2 Off the Record برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار : ۲۰۱۱/۱۰/۰۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۵٫۴۶ GB

نقد و بررسی بازی :

نسخه اول Dead Rising در زمان عرضه یک بازی بسیار نوآور و جدید بود، بازی ای که اصلاً شبیه به عناوین زامبی دار دیگر نبود و بیشتر جنبه طنز داشت. برای زمان خود Dead Rising یک بازی بسیار قابل تقدیر بود، ولی نسخه دوم آن سعی نکرد همانند نسخه اول نوآور باشد و همین موضوع باعث شد که یک عنوان عالی به یک بازی متوسط تبدیل شود. Off the Record در حقیقت یک Spin-Off برای نسخه دوم است که اینبار شخصیت محبوب نسخه اول یعنی Frank West را به بازی بازگردانده است. داستان در نسخه های قبل آنچنان بخش مهمی نبود و مسلماً از یک Spin-Off ساده هم نمی توان انتظار بیشتری داشت. وقایع بازی، هم راستا با زمان نسخه دوم و ماجرای چاک (Chuck) اتفاق می افتد. در نسخه اول ما شخصیت فرنک وست را دیدیم که یک عکاس حرفه ای برای مطبوعات است. پس از پخش شدن ویروسی خطرناک و زامبی شدن مردم آمریکا، فرانک تصمیم می گیرد از فرصت استفاده کند و با ورود به یک فروشگاه بزرگ، تا می تواند از زامبی ها عکس بگیرد. او به هلیکوپتری که وی را روی پشت بام فروشگاه پیاده کرده بود، می گوید که ۷۲ ساعت دیگر به آنجا بازگردد تا او را سوار کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

در طول بازی شما ۷۲ ساعت وقت داشتید که بخش داستانی را تمام کنید و وارد ماجراهای این فروشگاه شوید. در نسخه دوم به طور کلی یک شخصیت جدید به جای فرانک جایگزین شد که چاک نام داشت، ولی Capcom دوباره با Off the Record فرانک وست را بازگردانده است. بازی این طور روایت را آغاز می کند که فرانک پس از وقایع نسخه اول، خیلی معروف می شود. همه از او به عنوان یک قهرمان یاد می کنند که توانسته با زامبی ها مبارزه کند و نجات پیدا کند. شهرت و ثروت وارد زندگی فرانک می شوند، ولی دیری نمی گذرد که فرانک تمام سرمایه خود را از دست می دهد و دیگر محبویت گذشته را ندارد. او در تلویزیون برنامه ای را به نام Terror is Reality می بیند که در حقیقت چاک شخصیت اصلی نسخه دوم هم در آن بازی کرده بود. این برنامه انسان ها را به جان زامبی ها می اندازد و پس از یک مبارزه خونین و تصویربرداری از آن، به فرد شرکت کننده پول بسیار زیادی می دهد. فرانک هم برای اینکه پولی بدست آورد و هم شهرت قدیم خودش را بازگرداند، در این برنامه شرکت می کند. همانند گیم پلی، بازی در این بخش هم هیچ فرقی نکرده است. هنوز هم شخصیت های بی کیفیت و انیمیشن های خشک در بازی وجود دارند. بافت ها بی کیفیت هستند و فریم بازی به لطف اضافه شدن زامبی ها پایین تر هم آمده است. Loadingها کمتر شده اند، ولی هنوز تعداد آن ها به قدری هست که خودتان را تسلیم زامبی ها کنید تا از دست این Loadingها خلاص شوید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Dead Rising 2 Off the Record برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Rising 2 Off the Record برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Rising 2 Off the Record برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Rising 2 Off the Record برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Rising 2 Off the Record برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Capcom Vancouver