دانلود بازی Dead Space برای PS3

Dead Space | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Space برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۸/۱۰/۱۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن/ترسناک
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLES00308
حجم فایل: ۶٫۵۶ GB

نقد و بررسی بازی :

با مصرف بیش از حد و بی رویه سوخت انسان مجبور می شود برای یافتن سوخت، به دوردست ترین نقاط کهکشان سفر کند، آیزاک کلارک، یک مهندس بخت برگشته و از همه جا بی خبر است که در سفینه فضایی پیشرفته ای با نام ایشی مورا کار می کند، سفینه ایشی مورا برای یافتن سوخت حیاتی مجبور است، سیارات عظیم را منهدم کرده و از قلب آن ها سوخت استخراج نماید، در این داستان هم یکی دیگر از عواقب فضولی بشر در سبک ترسناک موجب کشف و آزاد شدن نیروهای ناخواسته و خطرناک می شوند، کارکنان ایشی مورا در یکی از حفاری های خود بر روی سیاره Aegis7 شی عجیب سیاه رنگی را با حکاکی های ناشناخته پیدا می کنند و آن را به ایشی مورا منتقل می نمایند، هیچ کس نمی داند که این شیء باعث برانگیخته شدن موجودات اهریمنی ناشناخته می شود، که بر اساس اطلاعات حاکی در بازی، موجودات زنده موجود در دیگر نقاط کهکشان است که رهبری جانداری که نام آن را کولونی گذاشته اند و آمده اند و ادعای صاحب بودن شیء را دارند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

باید گفت DS از نظر فضاسازی شبیه بایوشاک است، ولی در مورد روند محیط های تاریک و ظهور ناگهانی دشمنان، شباهت هایی به Doom 3 دارد. ولی چیزی که DS را از دیگر عناوین متمایز می کند، هنگام درگیری با دشمنان به چشم می آید، دید بازی به صورت سوم شخص (مانند Resident Evil 4 ) است، ولی نحوه مبارزات، تفاوت زیادی با آن دارد، DS به جای شلیک به سر یا قلب سبک جالبی از یک Body Dismembering خلق کرده است که در آن باید اعضای بدن دشمنان را که ترکیبی از موجودات فضایی و اجساد باقیمانده ساکنان کشتی فضایی است را تک به تک قطع کنید که در برخی مواقع ترتیب هم در آن اهمیت دارد و گاهی هم باید اسلحه مناسبی را برای قطع این اعضا انتخاب کنیم، که این عمل کمی حالت معمایی به بازی می دهد. با توجه به سرعت بالای نبردها و برخی عکس العمل های فوق سریع دشمنان به ویژه قطع عضو شدگان، یک غفلت کوچک باعث مرگ آیزاک می شود که البته برای تکراری نشدن سبک مردن در DS چند نوع مرگ مختلف برای آیزاک نوشته شده، در این بین Quick Time Event پخش مربوط به فشار دادن دکمه های خاص نیز جذابیتی متفاوت به بازی داده است، هوش مصنوعی بالا و اتفاقات غیر منتظره و از پیش تعیین شده یکی از جذابیت های بازی است. اتمسفر فوق العاده بازی مطمئنا به حد زیادی به موسیقی خوب و قوی نیاز دارد، از آنجایی که ترساندن شما تنها هدف DS است، باید گفت بخش صدا و موسیقی قلب بازی محسوب می شود، و برای جو تاثیر گذار موسیقی و گرافیک در هم آمیخته شده است، به طور عادی در محیط های هولناک بازی صدای زیادی شنیده نمی شود، در این موقعیت هرچیزی که سکوت فضای بیکران را بشکند بازی باز را مشکوک می کند، این سبک موسیقی نوار ترس نام دارد که علاوه بر موزیک و کنترل بخشی از بازی، کنترل صداهای اطراف را نیز برعهده دارد که بسته به موقعیت بازی باز، تمامی شرایط و عناصر را تطبیق می کند. در کل می توان گفت صدا و موسیقی در DS واقعا یک عنصر ترسناک و پویا را خلق کرده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Dead Space برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Space برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Space برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Space برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Space برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA Redwood Shores