دانلود بازی Dead Space 2 برای PS3

Dead Space 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Space 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۱/۲۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLES01040
حجم فایل: ۱۲٫۹ GB

نقد و بررسی بازی :

بازی DS 2 یک بازی سوم شخص از نوع survival horror است که تفاوت بسیاری با بازی های مشابه خود دارد، این بازی فقط یک بازی نیست، بلکه کابوسی است که باعث می شود شما برای مدتی در شوک باقی بمانید و حتی صحنه های بسیار خشن و رعب آور آن را با خود به خواب ببرید، قبل از بازی کردن بازی، خود را آماده و نفس ها را در سینه حبس کنید زیرا قرار است وارد مکانی شوید که هیچ جای امنی در آن وجود ندارد و شما در هیچ شرایطی نمی توانید سلامتی خود را تضمین کنید، در حدود ۳ سال از اتفاقات قسمت قبلی می گذرد، آیزاک کلارک ضعیف شده و کابوس های گذشته هم چنان او را تعقیب می کنند، او از جهنم فضایی Ishimura زنده فرار کرد، اما هنوز ذهنش تاب خورده ی هیولاهایی است که او را در هر مکانی دنبال می کردند، اما افسوس که این کابوس ها ادامه دار هستند و قصد ندارند از جان افراد بی گناه و معصومی که فقط برای اکتشاف و عملیات های معدنی به فضا فرستاده شدند به این راحتی عبور کند.

داستان بازی دقیقا از جایی شروع می شود که بازی در قسمت اول تمام شده، به همین دلیل سازندگان تمام وقایع داستان در شماره ی اول بازی را به صورت خلاصه در بخش ابتدای بازی قرار داده اند، داستان بازی با حالتی روایت می شود که بازیکن را در ابهام بگذارد به طوری که نتوان آخر داستان را حدس زد و باید اعتراف کرد که سازندگان در این زمینه واقعا موفق بودند. داستان بازی خیلی پیچیده نیست ولی اگر به دیالوگ ها و پیش نمایش ها دقت نکنید به مشکل برخورد خواهید کرد. گرافیک بازی واقعا خوب است و نور پردازی فوق العاده بازی و همچنین عناصر محیطی و انفجارها بسیار طبیعی از آب در آمده اند. محیط های بازی تاریک و مخوف هستند و جزئیات با دقت و وسواس خاصی طراحی شده اند. موتور گرافیکی بازی همان موتور توسعه یاقته DS 1 است که توسط شرکت سازنده EA ، مخصوص این بازی ساخته شده است. اجسام پیرامون می توانند نسبت به ضربات و شلیک های شما واکنش نشان دهند که این از فیزیک خوب بازی نشات گرفته است. شما می توانید با قدرت های مختلفی که دارید (قدرت آهسته کردن زمان و بلند کردن اجسام ) روی تمام اجسام فیزیکی در بازی تاثیر بگذارید، قدرت های نام برده شده می توانند به مبارزات و به زنده ماندن شما در بازی کمک کنند. شما می توانید پس از کشتن موجودات فضایی که از آن ها به نکرومورفیس ها نام می بریم، اجزای تکه تکه شده بدن آن ها را به عنوان سلاح با خود حمل کنید. شخصیت پردازی بازی از دیگر نکات مثبت آن است . در این شماره شما با افراد دیگری برخورد می کنید که در این جهنم فضایی به دام افتادند. پس از پیشرفت در بازی و طی کردن ۲ الی ۳ ساعت از گیم پلی با یکی از همان بازماندگان برخورد می کنید که الی نام دارد، ایزاک به کمک الی می خواهد از این ایستگاه فضایی فرار و با نفوذ به بخش دولتی برای همیشه به این کابوس ها خاتمه دهد. تنوع سلاح ها در بازی بالاست و بالانس قابل توجه ای بین مبارزات و دشمنان ایجاد کرده. هر سلاح دارای دو قابلیت ویژه می باشد که می تواند در طول مبارزات و با توجه به شرایطی که در آن قرار دارید استفاده شود. باید توجه داشته باشید که بازی های مشابه DS 2 یا در کل به survival horror روی مدیریت مهمات و آیتم های مورد نیاز بسیار تاکید دارند. در این بازی شما باید بتوانید تیرها و مهمات خود را ذخیره و از آن ها در جای مناسب استفاده کنید. سلاح ها در بازی می توانند ارتقا پیدا کنند و به روز شوند. شما می توانید با مراجعه به بخش Store سلاح های جدید، مهمات و حتی لباس مخصوصی برای ایزاک خریداری کنید، لباس ها و سلاح های مختلف با توجه به پیشرفت در بازی برای شما فعال می شوند و باید توجه داشته باشید که برای هر آیتم جدید به کیت مخصوصی نیاز دارید. دشمنان در این شماره سخت تر و متنوع تر شدند و هر کدام با حملات پیش بینی نشده و بسیار کشنده خود می توانند شما را با یک ضربه از پای دربیاورند، پس باید حسابی حواستان را جمع کنید چون در این بازی هیچ روند ثابتی در مبارزات وجود ندارد و از هر کجا ممکن است شما مورد اصابت نیش ها و سم های کشنده ی دشمنان قرار بگیرید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Dead Space 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Space 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Space 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Space 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Space 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Visceral Games