دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای PC

 Deus Ex Human Revolution | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای PC

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۰۸/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۲۱ GB

سری Deus Ex همیشه در مورد زندگی ماشینی انسان و مدرنیزه شدن جهان در آینده صحبت کرده است. بازی فلسفی ای که حکایتی از ذات انسان و معنویت در کنار مدرنیت را به تصویر می کشد. نسخه سوم این سری که توسط Eidos Montreal ساخته شده و Human Revolution نام دارد، یکی از بزرگسالانه ترین و روشن فکرانه ترین بازی هایی است که تا به حال عرضه شده است. بازی ای که در عمق دغدغه های روز بشریت مکاشفه می کند. سفری که در آن ایدئولوژی نویسندگان بازی بحث هایی را مطرح می کنند که کمتر بازی و فیلمی قدرت و عمق آن را دارد. شماره سوم Deus Ex داستانی نو ارائه می دهد و دنیای ۲۰۲۷ را با دیدی جدید می نگرد. دنیایی که در آن چیز هایی زیادی برای دیدن وجود دارد ولی قهرمان ما از تمامی این چیز ها بیزار است. Adam Jensen مامور سابق پلیس است که حال گارد نظامی شرکت تولید ایمپلمنت با نام Sarif Industries و هم چنین فرمانده گروه عملیات ویژه این شرکت است. Adam در نگاه اول بسیار سرد، خونسرد و شجاع به نظر می رسد و واقعا نیز این گونه است، او خود هیچ علاقه ای نسبت به کالاهای تولیدی ندارد و آناتومی طبیعی را به قطعات مصنوعی ترجیح میدهد. ولی شاید یکی از دلایلی که Adam به کار خود ادامه میدهد Megan Reed نامزد او باشد. Megan Reed از محققان ارشد شرکت David Sarif است و فرد بسیار مهمی محسوب می شود. این دو واقعا زوج جالبی به نظر می آیند ولی ماجرا ان گونه که باید پیش نمی رود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

گرافیک فنی و تکنیکی بازی مشکلاتی دارد. طراحی شخصیت ها اصلاً خوب کار نشده و جزئیات چهره و انیمیشن های صورت خیلی ضعیف هستند. Lip Synchها خیلی بد هستند و باعث مصنوعی شدن چهره ها شده اند. اما نکته قوت بازی در زمینه گرافیک، طراحی هنری بی نظیر آن است. Eidos Montreal واقعاً در این بخش سنگ تمام گذاشته و جزئیات بالایی به تصاویر داده است. اگر دقت کنید، حتی کوچک ترین اشیاء بازی از طرح های دوران رنسانس الگوبرداری شده اند که بیشتر اشکال هندسی پیچ خورده و متقارن هستند. از کاشی ها تا لباس های شخصیت ها، همه از چنین طرح هایی شکل گرفته اند، چون بازی در حقیقت قصد دارد یک رنسانس جدید را در تاریخ نشان دهد. رنسانسی که دوباره نقطه اوج پیشرفت انسان در هر زمینه ای است. حتی سازندگان بازی گفته اند که رنگ بندی مشکی و طلایی بازی به خاطر همسان بودن آن با رنگ بندی های دوران رنسانس است. اگر به نقاشی ها و طرح های دوران رنسانس نگاه کنید، همه ترکیبی از این دو رنگ هستند. در بسیاری از بازی ها دیده ایم که توجهی به لباس هایی که مردم در آینده می پوشند نشده، ولی در Deus Ex با لباس های خیلی جالبی روبرو هستیم که نشان دهنده سبک پوشش مردم آن زمان است. البته این لباس ها هم چه از نظر ظاهر و چه از نظر اشکالی که روی آن ها وجود دارند، دقیقاً همانند طرح های دوران رنسانس هستند که باید به طراحان بازی از این نظر احسنت گفت که اینقدر در جزئیات دقیق بوده اند. شهرهای مختلف بازی به طور کلی ظاهری متفاوت دارند. شانگهای خیلی روشن است و بیشتر از رنگ های تیره در کنار رنگ های روشن شدید استفاد شده است. مثلاً یک دیوار سیاه در کنار نئون های قرمز و زرد. همچنین دیترویت دقیقاً بیانگر آینده این شهر است. شهر دیترویت یکی از شهرهای نسبتاً کثیف آمریکا است که ساختمان های آنچنان بزرگی ندارد و محله های آن کثیف بوده و ساختار جاده ها و مسیرهای آن خیلی نامتعارف هستند. دیترویت آینده هم به این شکل است. از نظر رنگ بندی باز هم ترکیب طلایی و مشکی در این شهر بیشتر به چشم می خورد. مونتریال بیشتر از رنگ های خاکستری و مشکی استفاده می کند که بیانگر جو سرد این شهر است. صداگذاری محیط در خلق چنین اتمسفر عمیقی، تأثیر زیادی داشته است. به طور کلی مجموع صداهایی که در شهرهای مختلف می شنوید، با هم فرق دارند، ولی کاملاً زنده و واقع گرایانه هستند. در دور دست صدای جیغ زنی شنیده می شود، مردم با هم صحبت می کنند، صدای موسیقی از کلاب ها شنیده می شود، صدای حرکت آب در فاضلاب و یا کار کردن ژنراتورها همه در کنار هم محیطی پویا خلق کرده اند. صدای شخصیت های بازی هم عالی است. الیاس توفکسیس (Elias Toufexis) صداگذار آدام کار خود را به خوبی انجام داده و گاهی شبیه به صدای اسنیک (Snake) هم هست. در کنار صدای جدی او، گاهی شوخ طبعی هایی هم به صورت طعنه آمیز گفته می شود و یا وقتی آدام عصبانی می شود به خوبی خشونت را در صدای او می شنویم.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deus Ex Human Revolution برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Eidos Montreal