دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای PC

دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای PC

دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای PC

| دانلود نسخه کامل CPY با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۶/۱۱/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴۸٫۵ GB

معرفی بازی :

بازی Deus Ex Mankind Divided دنباله‌ای برای عنوان Deus Ex: Human Revolution به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۱ عرضه شده بود، این بازی توسط استودیوی Eidos Montreal ساخته شده و یک عنوان تیراندازی با المان‌های نقش‌آفرینی به حساب می‌آید. ماجراهای بازی در سال ۲۰۲۹ و سه سال پس از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد. گیمرها بار دیگر در نقش «آدام جنسن» (Adam Jensen) قرار می‌گیرند که می‌خواهد با یکسری اقدامات تروریستی مقابله کند. Adam Jensen مامور سابق پلیس است که حال گارد نظامی شرکت تولید ایمپلمنت با نام Sarif Industries و هم چنین فرمانده گروه عملیات ویژه این شرکت است. Adam در نگاه اول بسیار سرد، خونسرد و شجاع به نظر می رسد و واقعا نیز این گونه است. او خود هیچ علاقه ای نسبت به کالاهای تولید ندارد و آناتومی طبیعی را به قطعات مصنوعی ترجیح میدهد! ولی شاید یکی از دلایلی که Adam به کار خود ادامه میدهد Megan Reed نامزد او باشد. Megan Reed از محققان ارشد شرکت David Sarif است و فرد بسیار مهمی محسوب می شود. این دو واقعا زوج جالبی به نظر می آیند ولی ماجرا ان گونه که باید پیش نمی رود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

در ابتدایی ترین نقطه بازی مشاهده می شود که گروهی درباره عملیاتی صحبت می کنند. این شروع همان سیاست های کثیف است که به صورت مرموزی در بطن داستان قرار گرفته و روایت می شود. پس آن وارد شرکت شده و فضای کلی آن به مخاطب معرفی می شود. ماجرا از این قرار است که Sarif مکانیسم امنیتی جالبی به نام Typhoon را پس از آزمایشات بسیار اماده به کار کرده است. Typhoon در حقیقت روباتی است که میتواند دور خود چرخیده و با قدرت زیادی شلیک کند! در حقیقت محدوده آتش ۳۶۰ درجه ای را دارا می باشد. این فناوری در حقیقت یک Augmentation است که انسانها نیز می توانند از آن استفاده کنند. و همین فناوری هولناک است که شاید مسبب همه این حوادث نباشد ولی حکم جرقه را دارد. در ابتدای بازی گروهی ناشناس به رهبری Jaron Namir که ملیت اسرائیلی دارد به شرکت حمله کرده و در صدد ربودن Typhoon بر می آید. در همین گیر و دار Adam وارد بازی شده و در نهات با Jaron روبرو میشود. Jaron فردی است که اکثر اعظای بدن او مکانیکی و بسیار نیرومند است. در نتیجه Adam کاری از پیش نمیبرد و Jaron تقریبا Adam را می کشد. پس از سقوط Adam صحنه هایی از دکتر Reed به نمایش در می آید که به Jaron حمله میکند ولی کاری از پیش نمیبرد! در حقیقت بازی به مخاطب جواب قطعی نمی دهد که آیا Megan کشته می شود یا فقط ربوده می شود. داستان بازی کافی است که مخاطب را تا انتها پای بازی نگه دارد. Adam پس از این ماجرا توسط David Sarif احیا میشود. او دیگر Adam سابق نیست. مردی مکانیکی است با رفتاری بسیار سرد. او که خود از قطعات مکانیکی متنفر است قبول کردن این ماجرا برایش دشوار می نماید. پس از آن Adam به فکر انتقام جویی می افتد! در شرایطی که همه اظهار بر کشته شدن Megan دارند او این را نمی پذیرد و در صدد یافت Megan بر می آید. بیشتر داستان بازی در پراگ رخ می دهد، شهر بزرگی که از پنج منطقه تشکیل شده است. در Mankind Divided، مشابه نسخه قبلی، دنیایی به تصویر کشیده می شود که در وحشت این انسان های augmented است. پراگ هم در مرکز این رخداد جهانی قرار دارد و شروع به جداسازی انسان های augmented و “عادی” نموده است. در این نسخه، Jensen به قدرت های جدیدی نیز مجهز شده است. هک از راه دور، تله پورت در مسیر های کوتاه و صورت مسلح. این ها همه ابزارهای مفیدی هستند و بسته به سبک بازی شما به کارتان می آیند. انتخاب های شما بسیار گسترده است ولی باید این را در نظر داشته باشید که با روش خاص شما برای بازی انطباق داشته باشد. شرکت بازی سازی Eidos Montreal شخصی سازی ها و اسلحه های متعددی را به این نسخه از Deus Ex اضافه کرده است. شما ترکیب دلنشینی از ابزارهای مختلف و محیطی بسیار پیچیده دارید که نتیجه آن بازی است که بهتر است آن را به آهستگی تجربه نمایید، رازهای پراگ را کشف کنید و ماموریت های فرعی را به انجام برسانید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deus Ex Mankind Divided برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

(OS : Windows 7.1SP1 or above (64-bit Operating System Required
Processor : Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
Memory : 8 GB RAM
Graphics : AMD Radeon HD 7870 (2GB) or NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB
Storage : 55 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows 10 64-bit
Processor : Intel Core i7-3770K or AMD FX 8350 Wraith
Memory : 16 GB RAM
Graphics : AMD Radeon RX 480 – 1920 x 1080 or NVIDIA GTX 970 – 1920 x 1080
Storage : 55 GB available space
Additional Notes : 80 GB HD space includes DLC

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد.

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۹ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۰:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۱:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۲:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۳:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۴:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۵:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۶:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۷:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۸:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۹:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۰:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۱:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۲:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۳:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۴:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۵:Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Nixxes Software, Eidos Montreal