دانلود بازی Diablo III برای XBOX360

Diablo III | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Diablo III برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی دانلود با لینک مستقیم |

تاریخ انتشار۲۰۱۳/۰۸/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۹۹ GB

Blizzard را بیشتر از طریق بازی های بسیار زیبایش برای PC می شناسیم، اما آن ها پس از سال ها، تصمیم گرفتند که محصولاتشان را برای کنسول ها نیز عرضه کنند و اینجا بود که Diablo III برای XBOX360 معرفی شد. بازی ای که تنها یک پورت ساده نخواهد بود، اما روندی مانند نسخه PC خواهد داشت، حال باید دید که آیا تجربه این بازی روی کنسول های نیز خوب از کار درمی آید؟ کسانی که شب های زیادی را پای نسخه PC این بازی گذرانده اند، می دانند که گیم پلی تنها فاکتوری است که آن ها را جذب بازی کرده است، در این بین حرکت شخصیت ها که با کلیک کردن انجام می شود، بسیار مناسب طراحی شده است. حال که در کنسول ها خبری از ماوس و کیبورد نیست، جریان به چه صورت خواهد بود؟ در کنسول ها شما همانند سایر بازی ها، با استفاده از Analog Stickها شخصیت ها را کنترل می کنید. این مسئله در DIII آن قدر خوب طراحی شده که شما را به راحتی در جریان مبارزه ها قرار می دهد. در نسخه PC، چشم هایتان باید مدام در صفحه بازی گردش کنند و همیشه باید روی قسمت های مختلف کلیک کنید تا مبادا آیتمی از دست شما دور بماند، حال در نسخه کنسولی، وقتی شخصیت ها را با آنالوگ ها کنترل می کنید، حس تجربه یک اکشن-نقش آفرینی بسیار محسوس تر است و شکل بهتری دارد. همچنین روند DIII کمی آسان تر شده و شما می توانید بهتر در محیط قرار بگیرید و به شکل راحت تری از معجون ها و جادوهای خود استفاده کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

هسته گیم پلی Diablo III برگرفته از دو نسخه اول بازیست، اما کماکان تغییرات مثبت و منفی زیادی در آن ایجاد شده است. گیم پلی بازی همانند نسخه قبلی پویا و سریع است؛ شما باید با گرفتن ماموریت از افراد مختلف عازم مکان های متفاوت شده و دشمنان را از بین ببرید و در این راه می توانید با ورود به سیاهچال های عمیق و نابود کردن دشمنان قویتر، آیتم های با ارزش و مهارت های جدید کسب کنید. با گرفتن مقداری مشخص Experience Point سطح کاراکتر شما یک Level بالاتر می رود و بازی بطور اتوماتیک و با توجه به نوع کاراکتر، سطح قدرت، چابکی، میزان عمر و Intelligence کاراکتر را بالا می برد. این تغییر برخلاف دو نسخه قبلی که بازیکن را در انتخاب میزان افزایش هر خصیصه آزاد می گذاشت، باعث کاهش تنوع و انعطاف پذیری در ساخت کاراکترها شده و به نوعی باعث آسان شدن بیش از حد بازی می شود، چیزی که طرفداران قدیمی بازی اصلاً از آن راضی نیستند. پس از هر چند Level up، قابلیت های جدیدی برای هر کاراکتر آزاد می شود، در مجموع ۶ قابلیت برای هر کاراکتر وجود دارد. همچنین سه Slot برای انتخاب قابلیت های ثابت کاراکتر وجود دارد که از Level یک تا شصت آزاد شده و قابل انتخاب می باشند. عنصر جدیدی که به بازی اضافه شده سنگ های Rune است که هرکدام به شکل متفاوتی باعث ارتقاء یا بهینه سازی قابلیت های کاراکتر می شود. برای هر قابلیت ۶ سنگ Rune وجود دارد که با ارتقاء به Levelهای بالاتر به تدریج آزاد می شوند. انتخاب این Runeها با توجه به نحوه بازی و آیتم ها می تواند بازده کاراکتر را به حداکثر خود برساند و همچنین از تکراری شدن بازی تا حد زیادی بکاهد. از دیگر قابلیت هایی که به DIII اضافه شده، بخش Co-op چهارنفره است که البته این قسمت همانند PC به صورت آنلاین بازی خواهد شد. تمام این بازیکنان در یک صحنه قرار می گیرند و این بدان معناست که شما همیشه در کنار سایر دوستانتان قرار دارید و با آن ها مبارزه خواهید کرد. کسانی که DIII را با PC تجربه کرده اند، می دانند که فاصله آن ها به صفحه نمایش بسیار کم است و به همین دلیل دوربین برای نسخه کنسولی با تغییرات خاصی همراه بوده و به شخصیت ها نزدیک تر شده است. Blizzard در نسخه کنسولی سیستم Loot را نیز تغییر داده و دارندگان XBOX360 می توانند از این اتفاق خوشحال باشند. می توانید آیتم های نایاب را به راحتی پیدا کنید و با چیزهای به دردنخور کمتری روبرو می شوید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.