دانلود بازی Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition برای PS3

Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.55 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۸/۱۶
بستر های مورد نیاز: PS3
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW ۴٫۵۵
ایدی بازی : BLUS31397

ریلیز : DUPLEX
حجم فایل: ۱۵٫۱ GB

معرفی بازی :

Diablo III را می توان پیشتاز بازی های رایانه ای در سبک نقش آفرینی و استراتژیکی دانست . بازی ای که با سبک خاص خود طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا در اختیار دارد . این بازی تجربه ای بی نظیر از درگیری ها را به شما منتقل می کند . در این بازی شما از افراد مختلف ماموریت هایی میگیرید که در نتیجه برای انجام آن ها باید به مکان های مختلف بروید تا بتوانید کسانی را که باید ، نابود کنید . با هرچه بازی بیشتر و افزایش امتیاز سطح شخصیت بازی شما بالا می رود و توانایی های متفاوتی به آن افزوده خواهد شد . برای کنترل نیرو ها نیز باید مسیتقیما آن ها را به قسمت های مختلف بفرسید . یکی از مهمترین عوامل در این بازی نیاز به توجه بالای بازیکن به قسمت های مختلف است که حس و هیجان خاصی را در بازیکن ایجاد می کند . آیتم های مختلفی در بازی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید تا راحت تر حریف خود را شکست دهید . نسخه Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition این بازی نیز شامل بازی اصلی و Reaper of Souls می شود که تجربه ای زیباتر را در پیش روی شما قرار می دهد .

تصاویری از محیط بازی Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition :

Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition | تاپ 2 دانلود Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition | تاپ 2 دانلود Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition | تاپ 2 دانلود Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition | تاپ 2 دانلود Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition | تاپ 2 دانلود Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition | تاپ 2 دانلود Diablo III Reaper of Souls Ultimate Evil Edition | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Blizzard Entertainment