دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۱/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن / حادثه ای
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان: RUS ENG GER FRA ITA SPA POL JAP POR
FW: iXtreme LT + V3.0
حجم فایل: ۸٫۱۶ GB

داستان بازی : نرو شمشیر یاماتو را به دانته میدهد ولی دانته از گرفتن شمشیر امتنا میکند دانته به راه خود ادامه میدهد و به مغازه خود devil may cry باز میگردد و دوباره به شکار شیطان ادامه میدهد و نرو با کایری ازدواج میکند و او هم به این راه ادامه میدهد تا شر شیاطین را از سر زمین کم کند.

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

ماه ها از این ماجرا میگذرد که ناگهان نرو به طرز عجیبی ناپدید میشود و در پی ان کایری که از این موضوع نگران میشود با دانته تماس گرفته و ماجرا را با او در میان میگذارد دانته با لدی به ملاقات کایری میرود ولی در ابتدای دروازه ی شهر با نور قرمز و عجیبی روبرو میشود دانته به یاد دورانه قدیم میافتد شخصی با دانته صحبت میکند و در مورد دره ای مخوف به دانته می گوید : در مکانی به نام دره ی تاریکی طلسمی وجود دارد که برای بدست اوردن این طلسم میبایست از سد موجودات اهریمنی و قدرتمنی گذشت تا به این طلسم دست پیدا کرد ولی باز هم کسی توانایی دستیابی به این لوح را ندارد زیرا برای باز کردن دالانی که طلسم در ان قرار دارد باید با یکی از قویترین شیاطین جنگید که تا اکنون کسی نتوانسته او را شکست دهد و در پس این شیطان قفلی وجود دارد که برای باز کردن ان نیاز به کلیدی است که هیچ کس نمیداند ان کلید چیست؟ ولی هر کس که صاحب این طلسم باشد قدرتی بدست میاورد که توانایی حکومت بر کل دنیا را داشته و توانایی نابود کردن هر کسی را دارد حتی اگر ان شخص همانند تو جاودان باشد دانته. بله این نوردر اصل راهی به دره هایه تاریکی است
ولی چه کسی این دروازه را باز کرده هدف او از این کار چیست؟دانته به لدی میگوید که نزد کایری برود و خود وارد نور قرمز رنگ میگردد دانته به راهه خود ادامه میده و چندین ساعت با موجودات اهریمنی به جنگ میپردازد تا به یکی از شیاطین قدرتند میرسد سرعت این شیطان بسیار زیاد است به حدی که با چشم قابل دیدن نیست ولی دانته مثل هر کسی نیست او که با کشتن اسب قدرت توانسته جادویه اهسته کردن زمان را بدست بیاورد به راحتی این شیطان را شکست میدهد و قدرت او را از ان خود میکند پس از کشتن شیطان دانته در گوشه ای چیزی را میبیند به سمت ان حرکت میکند و ان را برمیدارد. ان چیزی نیست جز تکه ای از لباس نرو یعنی چه اتفاقی افتاده است نرو در اینجا چه میکند امیدوارم برای نرو اتفاق بدی پیش نیامده باشد.
دانته به راه خود ادامه میدهد و همچون قبل به شکار شیاطین میپردازد تقریبا راه به پایان رسیده و دانته در نزدیکی دالانی قرار داشتکه لوح در ان قرار دارد در چند مایلی دالان دانته با اهریمنی دیگر روبرو گشته این اهریمن چندان قوی نیست ولی در حین مبارزه به دانته حرفهایی میزند:دانته تو اگر بتوانی من را شکست بدهی نمیتوانی سرورم را از بین ببری او با بدست اوردن طلسم تو را نابود میکند در این لحظه دانته عصبانی میشود و به او میگوید: هیچ کس توانایی این را ندارد که پسر شوالیه تاریکی اسپاردا را شکست دهد من همانند تو دیگر شیاطین را از بین میبرم وضربه ای محکم به این شیطان زده و او را دو نیم میکند ناگهان لدی با شتاب و نفس نفس زنان وارد میشود وبه دانته میگوید که اتفاقه بدی پیش امده زمانی که لدی نزد کایری رفته او در انجا نبوده و گویا کسی او را دزدیده است.
با شنیدن این حرف دانته ناراحت میشود و فریاد میزند که هر کسی که پشت این ماجراست را خواهم کشت گویا اخلاق دانته عوض شده او که همیشه ارام بود و با خونسردی وحالت طنز مانندش همه را نابود میکرد این بارعصبانی شده حتما سری در این اتفاق نهفته است که دانته را ناراحت کرده.
دانته به همراه لدی به سمت دالانی که لوح در ان قرار دارد حرکت میکنند و به موجود خطرناکی که دانته قبلا از ان شنیده بود میرسند ولی ان موجود مرده بود گویا قبل از انها کسی برای بدست اوردن لوح به انجا امده بود و ان مرد حتما همان اربابی بود که شیطانی که دانته کشت از ان سخن میگفت دانته و لدی وارد شدند و با صحنه ایی غیره منتظره مواجه گشتند.

تصاویر محیط بازی : 

 دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360دانلود بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Capcom