دانلود بازی Dollar Dash برای PS3

Dollar Dash

دانلود بازی Dollar Dash برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۳/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 3.55, 4.21 , 4.30
حجم فایل:۴۵۵٫۱۳ MB

بازی Dollar Dash نیز برای پلی استیشن ۳ نیز عرضه شد. این بازی را شرکت Candygun Games را ساخته و شرکت Kalypso Media Digital برای پلی استیشن ۳ منتشر کرده است. شما در بازی دزدان دلار عضو یک تیم سارقین هستید که به بانکها و مراکز دستبرد میزنید و در این بین حتی ممکن است با مامورین درگیر شوید و تیراندازی کنید. به هر حال شما باید بهترین روش سرقت رو با فکر خودتون به اجرا بزارید و سرقت کنید. هر چقدر در زمان کوتاهی این سرقت انجام شود اعتبار و امتیاز شما هم افزایش میابد. بازی Dollar Dash واقعا بازی جذابی می باشد که تا مدت ها شما رو سرگرم خواهد کرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Dollar Dash برای PS3

دانلود بازی Dollar Dash برای PS3

دانلود بازی Dollar Dash برای PS3

دانلود بازی Dollar Dash برای PS3

راهنمای نصب :

ابتدا فایل اصلی بازی رو از طریق install pakage نصب کنید و بعدش کسانی که روی ۴٫۲۱ به بالا هستند  فایل edat هست رو با برنامه مولتی من تو مسیر /dev_hdd0/home/00000001/exdata/ کپی کنید و بعدش بازی را اجرا کنید. اما کسانی که روی ۳٫۵۵ هستند نیز فیکس بازی رو هم نصب کنند.

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود از لینک مستقیم : Hipfile     Upafile     Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Candygun Games