دانلود بازی Donkey Kong Country Returns برای Wii

Donkey Kong Country Returns | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Donkey Kong Country Returns برای Wii

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۰/۱۱/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Wii
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
ریجن: NTSC
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۳٫۵ GB

معرفی بازی :

همچون نسخه های قبلی این سری در بازی Donkey Kong Country Returns نیز خبری از داستان پیچیده و جذاب نیست و داستان تنها دلیلی برای شروع بازی است. این بار بر خلاف گذشته یک سری Tiki که به قبیله ای به نام Tiki Tak تعلق دارند، پس از سال ها با فوران آتشفشان جزیره بیدار شده و با هیپنوتیزم کردن دیگر حیوانات جنگل، موزهای گوریل های داستان ما را می دزدند. پس از این کار Donkey Kong و Diddy Kong از نبود موزهای خود با خبر می شوند تصمیم می گیرند به دنبال Tiki ها رفته و موزهای به سرقت رفته را بازگردانند. جالب این که در همان ابتدای بازی یکی از Tiki ها سعی می کند Donkey Kong را هیپتونیزم کند، اما موفق نمی شود. داستان درست از جایی شروع می شود که Donkey Kong در خانه خود، از Tiki مورد نظر با مشت های سنگین پذیرایی کرده و در ادامه راهی ماجرایی طولانی می شود که در آن Diddy Kong نیز او را همراهی می کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

گیم پلی این بازی کاملاً شبیه به بازی های کلاسیک این سری است و تلاش دارد المان های مثبت و تأثیرگذار هر کدام از ۳ عنوان کلاسیک را در خود جای داده و از آن ها به عنوان نکته مثبت استفاده کند. Donkey Kong همچون گذشته توانایی انجام پرش های بلند و کوبیدن دست های خود بر زمین را دارد که این کار با ایده جالب حرکت دادن کنترلر Wii انجام پذیر است. البته در این میان قابلیت های دیگری چون غلتیدن روی زمین و فوت کردن دشمن ها نیز وجود دارد. مشکلی که در برخی حرکت ها وجود دارد، قرارگیری نامناسب آن ها روی کنترلر است که در مورد غلتیدن بیش از بقیه موارد صدق می کند و گاهی نیز دردسرساز می شود. در کنار بخش های غروب آفتاب که هنوز هم چشم نواز هستند، یک سری محیط جدید و جالب دیگر نیز در بازی وجود دارند که هر کدام دارای تم مخصوص به خود هستند. وجود جزییات فراوان و زنده نیز به محیط ها روح بخشیده و حس زنده بودن را به بازیباز منتقل می کند. هرچند گرافیک Donkey Kong Country Returns از نگاه فنی نکته خاصی ندارد اما همچون گذشته و عناوین عرضه شده از این سری روی SNES جلوه دیداری بازی چشم نواز و رضایت بخش است. از جمله جزییات زنده و پویا موجود در محیط بازی می توان به دشمن های بسیار متنوع بازی اشاره کرد که در هر بخش متفاوت بوده و هر کدام دارای مکانیسم و طراحی منحصر به فرد هستند. فیزیک محیطی نیز چه در زمینه گیم پلی و چه در زمینه دیداری ثأثیرگذار بوده و صحنه های جالبی به وجود آورده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Donkey Kong Country Returns برای Wii | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Donkey Kong Country Returns برای Wii | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Donkey Kong Country Returns برای Wii | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Donkey Kong Country Returns برای Wii | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Donkey Kong Country Returns برای Wii | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Retro Studios, Inc