دانلود بازی Doom 3: BFG Edition برای XBOX360

Doom 3: BFG Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Doom 3: BFG Edition برای XBOX360

| بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۲/۱۰/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۴٫۸۸ GB

معرفی بازی :

بدون شک سری بازی های Doom یکی از موفق ترین کار های تیم id Software بوده و خواهد بود . این بازی به دلیل سبک هیجانی و خاص خود موفق شده تا در دل بسیاری از گیمر ها جایی برای خود دست و پا کند و به عنوان یک بازی دوست داشتنی و خاطره انگیز در یاد ها باقی بماند . این بازی در ۳ نسخه اصلی Doom , Doom 2 و Doom 3 به همراه نسخه ای دیگر به نام DOOM 3: Resurrection of Evil منتشر شده که هر کدام سبک اصلی خود را حفظ کرده اند و بر ساس داستانی واحد پیش رفته اند . اما اینبار تیم سازنده این بازی تصمیم گرفته تا نسخه ای کامل به همراه معموریت های از دست رفته و … را به عنوان یک بازی و به عنوان یک بازی کامل راهی بازار کند . این بازی با عنوان Doom 3: BFG Edition منتشر شده است که شامل تمامی نسخه های بازی شده و به عنوان یک بازی با داستانی کامل پیش می رود . وظیفه شما در این بازی همچون نسخه های قبلی از بین بردن موجوداتی است که در آزمایشگاه نظامی سیاره مریخ بوجود آمده اند .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Doom 3: BFG Edition :

Doom 3: BFG Edition | تاپ 2 دانلود Doom 3: BFG Edition | تاپ 2 دانلود Doom 3: BFG Edition | تاپ 2 دانلود Doom 3: BFG Edition | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: id Software