دانلود بازی EA SPORTS FIFA 17 برای PS3

EA SPORTS FIFA 17 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی EA SPORTS FIFA 17 برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.80 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۶/۰۹/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ورزشی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW 4.80
ایدی بازی : BLES02233
حجم فایل: ۹٫۵۶ GB
ریلیز: DUPLEX

معرفی بازی :

یکی از محبوب ترین عنوانهایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FIFA می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. امسال نیز مانند سنت هر سال، اوایل مهر شاهد انتشار جدیدترین نسخه از سری فیفا یعنی FIFA 17 خواهیم بود. FIFA 17 یک تغییر بزرگ در مقایسه با قسمت‌های قبلی خودش دارد. EA این بازی را با موتور بازی‌سازی Frostbite ساخته است، موتوری که قبلا برای ساخت بازی‌هایی مانند Battlefield، Mirror’s Edge یا Star Wars Battlefront استفاده می‌شد. استودیوی سازنده موتور Ignite Engine را برای ساخت این بازی کنار گذاشته و تصمیم گرفته با Frostbite تغییرات زیادی در این بازی ایجاد کند. EA دراین‌باره گفته است موتور بازی‌سازی Frostbite ویژگی‌های جدیدی را به مجموعه‌ی فیفا اضافه می‌کند و تجربه‌ی تازه‌ای را به بازی‌کننده‌ها می‌دهد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

یکی از مهم‌ترین تغییرات FIFA 17 اضافه شدن بخش جدیدی در بازی با نام The Journey است. این بخش جدید، چیزی مانند بخشی است که استودیو تو کی، از سال گذشته در بازی NBA 2K خود قرار داده است. شما در بخش The Journey، در نقش یک بازیکن تازه‌کار با نام الکس هانتر قرار می‌گیرید و باید علاوه بر عملکرد خوب درون زمین، زندگی شخصی وی را نیز مدیریت کنید تا بتوانید به موفقیت‌ دست پیدا کنید. از نحوه برخورد با هم‌تیمی‌ها گرفته تا روشی که اوقات فراغت خود را می‌گذرانید، همه و همه بر عملکرد شما درون زمین تاثیر خواهند داشت. این بخش جدید، در راستای عمق بخشیدن به گیم‌پلی فیفا اضافه شده است و بخش ورزشی الکترونیک آرتز، سعی داشته با پیاده‌‌سازی کردن این بخش، مجموعه فیفا را از یک بازی ورزشی صرف خارج و آن را بیشتر شبیه به بازی‌های نقش‌آفرینی کند.

تصاویر محیط بازی:

دانلود بازی EA SPORTS FIFA 17 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی EA SPORTS FIFA 17 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی EA SPORTS FIFA 17 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی EA SPORTS FIFA 17 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی EA SPORTS FIFA 17 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA Vancouver