دانلود بازی Empire Total War برای PC

Empire Total War | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Empire Total War برای PC

| دانلود نسخه کامل Razor1911 با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۰۳/۰۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۳٫۶ GB

معرفی بازی :

سری بازی های Total War همواره یکی از بهترین ها در سبک استراتژی نوبتی و Real Time بوده و هست. عناوینی که با تغییراتی در سبک RTS خود را از روند تکراری بازی های دیگر جدا ساخته اند و سعی کرده اند که گیم پلی ای تازه را برای مخاطب به ارمغان بیاورند. گیم پلی در Empire Total War دچار تغییر اساسی نشده اما با اضافه شدن چند المان تازه سعی شده تا روند کلی ان از تکراری شدن دور و جانی دوباره بگیرد. گیم پلی در این عنوان به دو قسمت کلی تقسیم شده، شما در ابتدا باید بر روی یک نقشه نیروهای خود را اماده کرده، حرکت دهید و ساختمان های جدیدی بسازید. این قسمت که به صورت نوبتی انجام میشود شباهت زیادی به سری Civilization و عناوین قبلی در همین سری دارد ولی مانند Civ از پیچیدگی زیادی برخوردار نیست. در این بخش میتوانید نیروهای خود را تولید کنید و انها را بر روی قسمت های مختلف نقشه برای جنگیدن حرکت دهید. زمانی که سربازان شما وارد جنگ با نیروهای دشمن میشوند سبک گیم پلی تغییر کرده و به صورت Real Time در می اید.

در اینجا قسمت دوم گیم پلی خود را نشان میدهد، حالتی که مانند دیگر عناوین RTS دنبال شده و شما باید نیروهای خودتان را که به صورت دسته هستند کنترل کنید. همواره در بیشتر RTS های روز بازار بیشتر بودن تعداد نیروها تضمین پیروزی شما است اما در Empire این خصوصیت همانند واقعیت تنها لازمه پیروزی نیست. اینجاست که معنای واقعی استراتژی خود را نشان میدهد. شما باید با حرکت دادن نیروها به مکان های مناسب طوری لشگر خود را ارایش کنید که بیشترین قدرت را در مقابل دشمن داشته باشند. به طور مثال باید مکان قرار گرفتن توپ های جنگی را طوری قرار دهید که کل میدان جنگ را پوشش دهند و به حالتی نباشند که فقط یک نقطه از صحنه نبرد را پوشش دهند. در حرکتی دیگر میتوانید از نیروهای کمکی و سواره نظام استفاده کنید و انها را در جایی قرار دهید که در هنگام حمله دشمن بتوانند از پشت به انها حمله کنند. این المان ها در نبرد های Real Time باعث شده که این جنگ ها هرچه بیشتر بر روی استراتژی قرار گیری نیروها تمرکز داشته باشد تا تعداد بیشتر نیرو.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Empire Total War برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Empire Total War برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Empire Total War برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Empire Total War برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Empire Total War برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Empire Total War برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

Supported OS: Windows® XP Service Pack 2 or Windows Vista
Processor: 2.4 GHz Intel® Pentium® or greater or AMD® Athlon® equivalent CPU
(Memory: 1 GB RAM (XP,) 2 GB RAM (Vista
Graphics: 100% DirectX 9.0c compatible hardware accelerated video card with shader version 2.0 support, 256 MB video memory
Display: Minimum screen resolution of 1280 x 1024 pixels
Sound: Directx9.0c compatible sound card
Hard Drive: 15 GB free hard disk space formatted as NTFS
Peripherals: Windows compatible mouse and keyboard

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: The Creative Assembly