دانلود بازی Eternal Sonata برای PS3

Eternal Sonata | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Eternal Sonata برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا:۲۰۰۷/۰۹/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLES00444
حجم فایل: ۵٫۲۱ GB

نقد و بررسی بازی :

Eternal Sonata یکی از اولین بازی های JRPG کنسول XBOX360 بود که قرار بود توسط شرکت Namco به صورت انحصاری برای این کنسول ساخته شود، اما بنا به دلایلی انتشار آن بر روی کنسول PS3 پس مدتی از عرضه آن بر روی XBOX360، تایید شد. ES ساخته شرکت Tri-Cresendo ، سازنده عنوان معروفی چون Baten Kaitos بر روی کنسول Game Cube است که در زمان عرضه خود بر روی کنسول XBOX360 توانست نظر مثبت گیمر ها و منتقدان را به سوی خود جلب کند، نسخه اصلی بازی، عنوان فوق العاده خوش ساختی بود که از معدود اشکالات جزیی رنج می برد. اصولا بازی های JRPG داستان های عجیبی دارند و به عنوان مثال دیدن انسان های قدرتمندی که قادرند با یک جادو منظومه شمسی را نابود کنند، در یک بازی JRPG به هیچ وجه موجب تعجب شما نمی شود، اما داستان ES در میان بازی های JRPG نیز جزو داستان های بسیار عجیب و غریب طبقه بندی می شود، آن چه که داستان ES را بسیار غیر عادی کرده است نیروهای جادویی خاص یا … نیست، بلکه حظور موسیقیدان و پیانیست فقید لهستانی یعنی فردریک شوپن به عنوان شخصیت اصلی بازیست.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

با اینکه در نگارش PS3 بازی برخی از ایرادات جزیی بازی اصلی بر طرف شده است، عملا نسخه PS3 بازی یک پورت محض و تمام عیار از عنوان اصلی به همراه تمام مشکلات اساسی آن است. البته این بدان معنی نیست که نسخه PS3 بازی فاقد هر گونه نوآوری است! Namco برای راضی کردن دارندگان کنسول PS3 نیز تدابیر خاصی اندیشیده است. نسخه PS3 بازی شامل Cut Scense، مراحل، ماموریت و در آخر شخصیت های جدید است که بدون شک لذت تجربه ناب بازی اصلی را دو چندان کرده است. داستان ES سه ساعت قبل از مرگ شوپن رخ می دهد. هنگامی که او در اثر بیماری سل در کما قرار گرفته و تنها سه ساعت با مرگ فاصله ندارد. در مدت این سه ساعت شوپن وارد دنیای رویاهایش می شود. دنیای زیبا که در واقع تلفیقی از رویا و واقعیت است. در این دنیای زیبا و رویایی نوعی بیماری هولناک و لاعلاج شیوع دارد که مبتلایان آن محکوم به ملاغات با مرگ هستند. اما نکته اصلی عجیب بودن این بیماری آن است که مبتلایان به این بیماری در اثر ابتلا به آن دارای قدرت های جادویی خاصی می شوند که هرچه به زمانشان نزدیک تر می شود، این نیرو نیز قدرتمند تر می شود. شوپن بعد از ورود به این دنیا با دختر جوانی به نام Polka رو به رو می شود که بسیار شبیه خواهر کوچکش که در سن ۱۴ سالگی مرده بود، است. Polka دختر فقیری است که از طریق فروش گیاهان دارویی به همراه مادرش امرار معاش می کند. اما با بیمار شدن Polka اوضاع این خوانواده ساده و کوچک بهم می ریزد. بعد از بیماری Polka مردمان دهکده او را از روستای خود طرد کرده و باعث آواره شدن او می شوند. در همین مدت Polka با شوپن آشنا شده و تصمیم می گیرد که به همراه او در آخرین روزهای عمرش با استفاده از نیروی جادوییش، به مردم کمک بکند. یکی از نقاط قوت ES سیستم مبارزات سریع آن بود که به نوعی المان های دو سبک مبارزات همزمان و نوبتی را با هم ترکیب می کرد. به این صورت که مبارزات کاملا به صورت نوبتی بودند اما هنگامی که نوبت حمله به شما می رسید، شما پنج ثانیه بیشتر برای فکر کردن و اتخاذ تصمیم درست (مثلا حمله، دفاع، تغییر موقعیت یا …) نداشتید. یکی دیگر از نوآوری های ES سیستم نور و سایه است. این سیستم یکی از اساسی ترین قسمت های گیم پلی بازیست که عمق زیادی به گیم پلی آن می بخشد. نحوی کار کرد این سیستم به این صورت است که با قرار گرفتن شخصیت ها در نور یا سایه ضربات ویژهشان تغییر می کند. دشمنان نیز به طور مشابه با قرار گرفتن در نور یا سایه (بسته به نوعشان در یکی از حالات) به شکل قوی تری تبدیل می شوند. این سیستم اساس شکل گرفتن استراتژی نبردهاست به طوری که شما در طول بازی باید مراقب تغییر وضع دشمنان باشید تا دشمنان شما به دشمنان خطر ناک تری تبدیل نشوند یا سعی کنید با تغییر وضعیت خود، خود به خطری جدی برای دشمنان تبدیل شوید. ES یکی از زیباترین و رنگارنگ ترین بازی های RPG بر روی کنسول PS3 بود که یکی از زیباترین گرافیک های Cell Shade را برای دوست داران سبک JRPG به ارمغان می آورد. یکی از زیباترین قسمت های بازی بدون شک موسیقی حماسی و جادویی این اثر است. ES تکیه زیادی بر روی موسیقی دارد به طوری که از نام شخصیت ها گرفته تا مکان های آن از روی آثار کلاسیک موسیقی جهان اقتباس شده است. موسیقی به کار رفته در ES تلفیقی از بهترین آثار شوپن و کارهای استاد مسلم موسیقی، Motoi Sakuraba است که تنها آمدن نام او به عنوان آهنگ ساز یک بازی کافیست تا کیفیت آن اثر تضمین شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Eternal Sonata برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Eternal Sonata برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Eternal Sonata برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Eternal Sonata برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Eternal Sonata برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Eternal Sonata برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:  Tri-Crescendo