دانلود بازی Europa Universalis IV Res Publica برای PC

Europa Universalis IV Res Publica | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Europa Universalis IV Res Publica برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت ISO |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۷/۲۰
بستر های مورد نیاز: Windows
نوع بازی: استراتژیکی
زبان: ENG
حجم فایل: ۷۵۱ MB

معرفی بازی :

Europa Universalis IV یک بازی استراتژیکی و مدیریتی است که به شما مدیریت یک کشور و ملت را می دهد . تا کنون ۲۳ DLC برای این بازی منتشر شده است که نسخه Europa Universalis IV Res Publica شامل تمامی این DLC ها شده و شما یک بازی تکامل یافته را در اختیار خواهید داشت . در این بازی شما مدیریت یک کشور را به عهده می گیرید و اینبار شما هستید که سرنوش کشور را رقم می زنید . در این بازی راه های مختلفی برای جمع آوری امتیاز و افزایش قدرت کشور وجود دارد . شما می توانید با سیاست های مختلف و راه کار های مختلف کشور خود را بیش از پیش پیشرفت دهید و حتی کشور خود را به قدرتمند ترین کشور دنیا تبدیل کنید . می توانید بازی کشور های دیگر روابط نزدیک برقرار کنید و با آن ها به تجارت اجناس مختلف بپردازید تا هم نیاز های خود را برطرف کنید و هم به پیشرفت کشور خود سرعت ببخشید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی کامپیوتر به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Europa Universalis IV Res Publica :

Europa Universalis IV Res Publica | تاپ 2 دانلود Europa Universalis IV Res Publica | تاپ 2 دانلود Europa Universalis IV Res Publica | تاپ 2 دانلود Europa Universalis IV Res Publica | تاپ 2 دانلود Europa Universalis IV Res Publica | تاپ 2 دانلود Europa Universalis IV Res Publica | تاپ 2 دانلود

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Paradox Development Studio