دانلود بازی Far Cry 3 برای Pc با لینک مستقیم

دانلود بازی Far Cry 3 با لینک مستقیم

دانلود بازی Far Cry 3 برای Pc با لینک مستقیم

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

Ubisoft با Far Cry 3 مبارزات بی پایانی خلق کرده و به شما این اجازه را می دهد که هر طور که می خواهید با دشمنان مبارزه کنید. مثلاً از فاصله دور با اسلحه تک تیرانداز حساب آن ها را برسید، با اسلحه خود به دل دشمن بزنید و همه را به گلوله ببندید و یا یک C4 به جیپ وصل کنید و آن را با سرعت به مرکز پایگاه دشمن بفرستید. اما تمام این مبارزات به یک داستان اصلی وابسته هستند. داستان، دیگر همانند Far Cry 2 سیاسی نیست و بیشتر شخصی است و پیرامون خشونت و دیوانگی و شخصیت هایی که همه آن ها مشکلی در مغز خود دارند، روایت می شود. در یکی از مراحل جیسون برادی (Jason Brody) شخصیت اصلی بازی، در یک غار زخمی شده و با بیرون آمدن از آنجا سعی دارد تا یک دکتر پیدا کند.

جهت دانلود  بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

خلاصه داستانجیسون برودی، شخصیت اصلی، می رود در تعطیلات با دوستان فوق العاده زیبا در یک جزیره گرمسیری. و سپس او به گروگان توسط یک گروه از دزدان دریایی با رهبری ملاک قاتل دیوانه برگزار می شود. از این مرحله به بعد، کار خود را  برای زنده ماندن به هر قیمتی. جیسون خواهد شد و در جنگ خونین بین دزدان دریایی و شورشیان محلی، که در آن جریان سرب خون و مواد مخدر مثل آب درگیر شده است. برخی از psychopaths مبارزه با دیگران و به زودی به شخصیت است و دیگر قادر به تشخیص مواد مخدر از واقعیت رویای خیالی واهی است. هر کسی دیوانه دیوانه جزیره که پا بر روی آن، و در نهایت به دیوانه به ماندن در اینجا داشته باشد. آیا شما دیوانه هستید؟

با نگاه چشم خود را چه آسان توریستی جیسون تبدیل به یک شکارچی جنگل ظالم. کشف گذشته تاریک این جزیره و ساکنان آن، و پیدا کردن جایی که شما ذهن خود را از دست داده، و آنچه در طرف دیگر از سلامت عقل نهفته است.
جزیره اسرار آمیز:
کشف جزایر و پایین، از بالای کوه به سواحل شنی و باتلاق است. شما باید به شکار برای حیوانات عجیب و غریب، مسافرت از طریق زمین، دریا و هوا، و حتی از طریق ماجراجویی باور نکردنی از زندگی خود را. دیده بان بومی روستای مرموز، پیدا کردن ویرانه های باستانی و مصنوعات مرموز.
بازی با دوستان:
چهار غریبه ها، فرار از گذشته خود را، با هم در جدال بودند و شما باید برای پیدا کردن و کشتن کسی که می ایستد تا برای misadventures خود. انتخاب نقش: سابق پلیس، دزد روسی در قانون، یک پزشک نظامی یا راهزن اسکاتلند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Far Cry 3 برای xbox 360دانلود بازی Far Cry 3 برای xbox 360دانلود بازی Far Cry 3 برای xbox 360دانلود بازی Far Cry 3 برای xbox 360دانلود بازی Far Cry 3 برای xbox 360دانلود بازی Far Cry 3 برای xbox 360دانلود بازی Far Cry 3 برای xbox 360دانلود بازی Far Cry 3 برای xbox 360دانلود بازی Far Cry 3 برای xbox 360

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista and Windows 7
Processor: Intel Core®۲ Duo E6700 @ 2.6 GHz or AMD Athlon64 X2 6000+ @ 3.0Ghz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB Video RAM (1GB Video RAM), DirectX9c (DirectX11) Shader Model 3.0 (Shader Model 5.0
DirectX®: ۹٫۰c
Hard Drive: 15 GB HD space
Sound: DirectX Compatible (Recommended Surround Sound 5.1 capable

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

DVD 1

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

DVD 2

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

==============================

Update v1.02

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

==============================

Update v1.03

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

==============================

Update v1.04

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

==============================

Update v1.05

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Ubisoft