دانلود بازی FIFA 11 برای PC

FIFA 11 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 11 برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۰۹/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ورزشی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۵٫۵۹ GB

یکی از محبوب ترین عنوانهایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FiFa می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد. حال قصد داریم کمی شما را به عقب تر ببریم. زمانی که FiFa به تازگی شروع به کار کرده بود. در اولین سالهای عرضه ی FiFa، طرفداران سبک ورزشی هر ساله با یک عنوان نسبتآ معمولی رو به رو بودند. هر سال همین روال طی شد و رسید به زمانی که عنوان FiFa 10 عرضه شد. این شماره از بازی اینقدر نا امید کننده ظاهر شد که سازندگان عنوان تصمیم گرفتند در نسخه ی بعدی این عنوان را به طور کلی بازسازی کنند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

در حالت کلی اگر بخواهیم گیم پلی این نسخه را با نسخه ی قبلی خود یعنی FiFa 10 مقایسه کنیم، متوجه می شویم که با تغییرات بسیار خوبی رو به رو هستیم. به طور مثال در بازی با ۴ مدل قد برای بازیکنان مواجهیم. (کوتاه، بلند، متوسط و مخصوص) که معمولآ گزینه ی مخصوص برای بازیکنانی مثل رونالدو و یا مسی و یا پتر کراوچ در نظر گرفته شده که از لحاظ قد و قواره و استیل در حالت خاصی قرار دارند. حال به بخش استیل بازیکنان یا همان Subcategories می رسیم که به ۳ بخش مجزا تقسیم می شود. (چاق، لاغر و معمولی). این سیستم در بازی بسیار عالی پیاده سازی شده است و به راحتی از استیل بازیکنی که توپ را در اختیار دارد میتوان فهمید که چه شخصی است. در نسخه ی قبلی FiFa یعنی FiFa 10 نوعی سیستم پاسکاری به نام Ping Pong Passing وجود داشت که شما بلافاصله بعد از شروع بازی میتوانستید خیلی سریع با هم تیمی های خود شروع به پاسکاری و حمله کنید. اما در FiFa 11 سیستم پاسکاری جدیدی به نام Pro Passing تعبیه شده که نواقص سیستم قبلی را کاملآ برطرف کرده است. بازیکنان شما مهارت های بیشتری را دارا میباشند و دیگر سیستم پاسکاری محدود نیست! به طور مثال اگر شما دکمه ی پاس را زیاد نگه دارید پاس شما محکم خواهد بود و یا مثلآ اگر دکمه ی پاس هوایی را تا آخرین حد ممکن نگه دارید، توپ از طرف چپ زمین به طرف راست و یا بالعکس نقل مکان خواهد کرد که در نهایت میتوان گفت که این سیستم جدید بسیار هیجان انگیز و کارامد خواهد بود. معمولآ در تمامیه عنوانها گرافیک از اهمیت خاصی در بین گیمرها برخوردار است. اکثر طرفداران عنوان های ورزشی مخصوصآ فوتبال به گرافیک و جلوه های بصری اهمیت خاصی می دهند. البته تغییر در جلوه های بصری در عنوانهایی که هر سال عرضه می شوند زیاد چشمگیر نمیباشد اما به قطع میتوان گفت که جلوه های بصری در این نسخه پیشرفت محسوسی داشته است. نور پردازی به بهترین نحو ممکن انجام شده و می توان گفت شاهد یک نور پردازی بی نقص هستیم. سایه ی بازیکنان، نور خورشید و… همه به بهترین نحو ممکن به اجرا در می ایند و واقعآ نمی توان مشکل چشم گیری در آن پیدا کرد. نورپردازی به قدری زیباست که شما به راحتی میتوانید فرق تمامیه ساعات شبانه روز را به خوبی احساس کنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی FIFA 11 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 11 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 11 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 11 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 11 برای PC | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود 

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Electronic Arts