دانلود بازی FIFA 18 برای XBOX360

FIFA 18 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 18 برای XBOX360

| بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا :۲۰۱۷/۰۹/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۸٫۰۴ GB
ریلیز: COMPLEX

معرفی بازی :

سری فیفا یکی از دو شبیه‌ساز مطرح بازی فوتبال است که نسخه جدید آن یعنی فیفا ۱۸ برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر شده است. پس از اینکه الکترونیک آرتز در فیفا ۱۷ موتور این بازی را از ایگنایت به فراست‌بایت تغییر داد و شاهد تغییرات گرافیکی زیادی بودیم، در این نسخه سازندگان تمرکز اصلی خود را روی بهبود و بهینه‌سازی بازی گذاشته‌اند تا تجربه واقعی‌تر و بهتری از ورزش فوتبال را ارائه کنند. بازی FIFA 18 همچنین فصل جدیدی از بخش داستانی The Journey را روایت خواهد کرد که در آن دوباره با شخصیت الکس هانتر و ماجراجویی‌هایش همراه خواهیم شد. اعمال تغییراتی در حالت‌های Career و آلتیمیت تیم دیگر ویژگی‌های این بازی هستند و شاید مهم‌ترین تغییر بازی، در دسترس قرار گرفتن بازیکنان افسانه‌ای چون رونالدوی برزیلی، رونالدینیو، تیری هانری و بازیکنان قدیمی دیگر برای کاربران تمامی پلتفرم‌ها باشد. سازندگان در راستای بهبود های جذاب، این بار سعی دارند تا بیشتر از قبل به اتمسفر حاکم بر استادیوم و تاثیر ان بر نحوه عملکرد بازیکنان تاکید داشته باشند. طبق گفته سازندگان، وجود موتور قدرتمندی مثل فراست بایت، آزادی عمل بسیاری به آن ها داده تا بازی زیبایشان را هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک کرده و بازی بهبود یافته تر و قدرتمندتری را روانه بازارها کنند.

به دنبال این شرایط، سازندگان در نسخه جدید، و با استفاده از قدرت بسیار زیاد موتور پایه، FIFA 18 را حتی بیشتر از قبل به واقعیت نزدیک کرده اند تا بتوانند اتمسفر حاکم بر زمین را شبیه سازی کرده و تاثیرات ان را بر بازی کنان نمایان سازند. به دنبال این موضوع، ان ها سعی کرده اند تا کوچک ترین جزئیات رویدادهای درون زمین را در بازی عینا وارد کرده و به دنبال آن، کاری کنند که این رویدادها بر روی سبک بازی کردن شما و بازیکنان حاضر در زمین اثر گذار باشند. برای دست یافتن به این هدف، سازندگان در ابتدا با تحقیق بر روی نحوه عملکرد بازیکنان فوتبال و ساعات ها مطالعه، سعی کرده اند تا مهم ترین عواملی که برروی نحوه عملکرد یک بازی کن فوتبال اثر گذار است را شناسایی کنند. عواملی که باعث می شوند بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو در یک بازی حساس مثل فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا عملکردی شگفت انگیز داشته باشد و در مقابل، مدافع بزرگی مثل جورجیو کیه‌لین، مغلوب این بازی کن شود. عواملی مثل استرس حاصل از اهمیت مسابقه، اراده و میزان اشتیاق برای برنده شدن، تاثیرگذاری فضا و اتمسفر ورزشگاه از متغیرهای بزرگ هستند که در کنار متغیرهای کوچکی مثل فشار فیزیکی وارد شده بر بازیکن در اثر درگیری با مدافعان، نوع چرخش توپ بر روی انواع چمن کیفیت زمین و اثرگذاری وزش باد بر نحوه عملکرد یک بازیکنان در زمین فوتبال موثر هستند. با شناسایی این متغیرها، سازندگان سری FIFA سعی کرده اند تا با استفاده از پتانسیل بسیار زیاد موتور گرافیکی فراست بایت، تمامی این عوامل را در بازی FIFA 18 به نحو احسن شبیه سازی کنند تا FIFA 18 بیشتر از همه نسخه ها شبیه به واقعیت باشد. اعمال کردن عواملی این چنینی در کنار عواملی مثل شرایط آب و هوا، نحوه چرخش توپ، نوع گام برداشتن بازیکنان، فشاری که مدافعان حریف بر آن‌ها وارد می‌کنند، اهمیت پای تخصصی و حتی فاصله بازی کن از توپ، باعث شده که FIFA 18 بیشتر از هر نسخه دیگری، شرایط خاص و غیرقابل پیش بینی درون زمین فوتبال را شبیه سازی کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی FIFA 18 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 18 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 18 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 18 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 18 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FIFA 18 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

 

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA Vancouver