دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360

Fifa Street | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۳/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v2.0 
حجم فایل: ۶٫۷۱ GB

بازی پیشین fifa street با المان های جذاب و طنز و گرافیک و صداگذاری زیبا توانست گامی بلند را برای ارائه ی یک بازی کامل بردارد اما بعضی اشکالات نسخه ی پیشین مانند باگ های زیاد باعث شد که بازی نتواند آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار گیرد. حال این نسخه را میتوان گفت مکمل بازی پیشین است. FIFA Street جدید با موتور بازیسازی Impact ساخته شده که قبلاً از آن برای بازی FIFA 12 استفاده شده بود. اولین چیزی که در FIFA Street مشاهده می کنید، این است که در این بازی دیگر خبری از گرافیک فانتزی و طراحی بازیکنان به شکل کاریکاتوری نیست. در FIFA Street جدید با همان بازیکنانی روبرو می شوید که در سری FIFA آن ها را مشاهده کرده اید. محیط های بازی به شدت واقعی طراحی شده و فوتبالیست ها نیز مانند سری FIFA بسیار واقعی و شبیه به مدل های اصلی هستند. از خصوصیات موتور Impact خلق انیمیشن های بسیار زیاد و واقعی است که روند بازی را به شکل ملموسی طبیعی جلوه می دهد. نکته جالب اینجاست که تعداد انیمیشن های این بازی نسبت به FIFA 12 بیشتر شده اند و این موضوع به تنهایی می تواند در نوع خودش بسیار هیجان انگیز باشد. محیط های بازی بسیار خوب طراحی شده و زمین ها و استادیوم های بسیار زیادی را در FIFA Street مشاهده می کنید که هر کدام به شکلی خاص و زیبایی طراحی شده اند.

 جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

مانند اکثر بازی های ورزشی موجود در بازار، موسیقی هایی که در FIFA Street می شنوید، آهنگ های لایسنس شده ای هستند که برای آن تهیه شده اند. موسیقی های بسیار زیادی را در منوها و در هنگام بازی کردن خواهید شنید که ریتم خوب و زیبایی دارند. در FIFA Street خبری از گزارشگر نیست و صدای افراد کنار زمین و خود بازیکنان جای گزارشگر را پر کرده است. این قسمت به شکل بسیار خوبی از کار درآمده و حس بازی در کوچه ها و سالن های مختلف را به خوبی به شما منتقل می کند. بازیکنان همانند رفتارهای واقعی در فوتبال، با هم صحبت می کنند و نسبت به اتفاقاتی که در طول مسابقه رخ می دهند، از دیالوگ های مختلف استفاده می کنند، به طور مثال می توان به این موضوع اشاره کرد که در طول مسابقه بازیکنان یا اشخاصی که در کنار زمین ایستاده اند، از شما می خواهند که دفاع کنید، پاس بدهید و یا در زمان انجام حرکات مختلف، شما را تشویق می کنند. حتی در زمانی که توپ به بیرون می رود هم شاهد این موضوع خواهید بود که بازیکنان از این بابت ابراز تأسف نیز می کنند. گیم پلی، اصلی ترین قسمت FIFA Street است. در این بازی می توانید حرکات مدرسه ای و کلاسیک ورزش فوتبال را به نمایش بگذارید که اجرای آن ها در واقعیت بسیار مشکل خواهد بود. برای انجام حرکات و دریبل های بسیار زیبا، باید از هر دو آنالوگ استفاده کنید. البته انجام این حرکات به کمی مهارت نیاز دارد و زمانی که توانایی انجام آن را بدست می آورید، قطعاً این بازی به یکی از جذاب ترین عنوان هایی که تا کنون تجربه کرده اید، تبدیل می شود. در FIFA Street با مدهای مختلفی روبرو می شوید که بازی کردن هر کدام آن ها بسیار جالب خواهد بود. از مدهای ۵ بر ۵ که در زمین های بزرگ مسابقه می دهید تا مدهای ۲ بر ۲ که در زمین های کوچک تر برگزار می شوند، در بازی قرار دارند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fifa Street برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود پارت ۱ : Direct Link

 دانلود پارت ۲ : Direct Link

 دانلود پارت ۳ : Direct Link

 دانلود پارت ۴ : Direct Link

 دانلود پارت ۵ : Direct Link

 دانلود پارت ۶ : Direct Link

 دانلود پارت ۷ : Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده: EA Sports