دانلود بازی Fight Night Champion برای PS3

Fight Night Champion | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fight Night Champion برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۳/۰۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLUS30608
حجم فایل: ۵٫۱۶ GB

نقد و بررسی بازی :

Fight Night Champion در زمینه ی شبیه سازی عالی عمل کرده و در عین حال با اضافه کردن فاکتوری نا متعارف برای یک بازی ورزشی، رنگ و روی جدیدی به بازی بخشیده است. شاید وجود فاکتور داستان در یک بازی ورزشی بی معنا به نظر برسد. اما در FNC همه چیز متفاوت است. بدون شک مهم ترین و جذاب ترین بخش بازی برای تازه کارها Champion Mode خواهد بود. در Champion Mode با زندگی یک بوکسور و بهایی که باید برای شغلش پرداخت کند آشنا می شوید. شخصیت اول داستان Andre Bishop نام دارد. شما در بازی با پستی و بلندی های زندگی او آشنا می شوید و پشت پرده ی این ورزش پر حاشیه را مشاهده خواهید کرد. جالب است بدانید سبک بازی Andre Bishop و چهره و رنگ پوست او شباهت زیادی به Muhammad Ali دارد. در این مود برخی اوقات در شرایطی قرار می گیرید که فقط بردن کافی نیست و باید حریفتان را ناک اوت کنید. وجود چنین پستی و بلندی هایی در داستان بازی و ارتباط مستقیم آن با گیم پلی، جذابیت Champion Mode را دو چندان می کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

وجود کات سین های جذاب و تأثیر داستان بر هر یک از مسابقه ها در جای خود قابل تحسین است. برای اتمام بخش داستانی بازی به زمانی حدود ۵ ساعت احتیاج خواهید داشت. شخصیت پردازی کاراکترها با توجه به کوتاه بودن Champion Mode خوب به نظر می رسد ولی برای حماسی شدن جو بازی برخی اوقات شاهد اوج و حضیض های نا متعارف در داستان خواهیم بود. بطور کلی با وجود اشکالات کوچک و بزرگ در داستان، اضافه شدن چنین بخشی به یک بازی ورزشی خود یک پیشرفت بزرگ محسوب و به عنوان یک مزیت در نظر گرفته میشود. گرافیک بازی بسیار عالی و حتی فراتر از انتظار است. به جزئی ترین قسمت ها هم در این بازی توجه شده است. به طور مثال در اکثر بازی های ورزشی به محیط های اطراف و تماشاچیان توجه خاصی نمی شود، اما در این بازی چیزی که بیش از پیش جلب توجه می کند، محیط های خارج رینگ به ویژه مربیان و تماشاچیان است. تنوع تماشاگران خارج از رینگ خوب است و حتی حرکات جالبی در مواقع مختلف از خود نشان می دهند. اما تماشاچیانی که در قسمت های خیلی دور قرار دارند، بسیار معولی طراحی شده اند. ورزشکاران که از جزئیات بسیار زیادی برخوردار هستند و خیلی طبیعی و زیبا طراحی شده اند. طراحی بدن، صورت و حتی لباس ورزشی آن ها بسیار خوب صورت گرفته است. به طور مثال شورت ورزشی ورزشکاران بسیار خوب طراحی شده و از فیزیک و کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. جلوه نور روی لباس و بدن ورزشکاران به زیباتر شدن بازی کمک زیادی کرده است. حرکات ورزشکاران بسیار طبیعی طراحی شده و حتی واکنش های آن ها نیز مثال زدنی است. در زمان برخورد مشت با صورت می توانید تغییر حالت صورت ورزشکاران را مشاهده کنید. جاری شدن خون و عرق روی صورت و بدن ورزشکارها هم خیلی خوب از کار در آمده است. در هنگام مشت زدن، می توانید شاهد پاشیده شدن خون و عرق به اطراف باشید. این عنوان یکی از بهترین گرافیک ها را در بین بازی های مبارزه ای به خصوص سری بازی های Fight Night دارد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Fight Night Champion برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fight Night Champion برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fight Night Champion برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fight Night Champion برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fight Night Champion برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fight Night Champion برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Bethesda Softworks