دانلود بازی Firefighters 2014 برای PC

Firefighters 2014 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Firefighters 2014 برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۵/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن , شبیه سازی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲٫۴ GB

معرفی بازی :

Firefighters 2014 یک بازی اکشن و شبیه سازی است که انبار به جای کشتن انسان ها به نجات آن ها می پردازید . این بازی که شبیه ساز معموریت های آتش نشان ها است به شما این فرصت را می دهد تا در محیط و شرایطی همچون محیط های بسیار خطرناک و سخت آتش نشانان قرار بگیرید . در این بازی حوادث مختلفی مانند آتش سوزی خانه و ساختمان ها ، حوادث طبیعی ، تصادفات و سایر موارد اضطراری پیش می آید که شما به عنوان یک آتش نشان خبره باید به آن ها رسیدگی کنید و جان انسان ها را نجات دهید . در این بازی وظایف مختلفی را به عهده خواهید داشت . به عنوان مثال باشد ماشین آتش نشانی را برانید ، آسیب دیدگان را از تصادفات و یا آتش نجات دهید و … . در این بازی کنترل محیط یکی از اصلی ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید که با توجه به نحوه ساختاری بازی و قابلیت های گنجانده شده در آن به شما کمک می کند تا این کار را بهترین شکل ممکن انجام دهید . اگر شما نیز دوست دارید تا محیطی و شرایطی که آتش نشان آن را تجربه می کنند را بیشتر بشناسید این بازی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد .

برای دانلود و مشاهده تصاویری از بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تصاویری از محیط بازی Firefighters :

Firefighters 2014 | تاپ 2 دانلود Firefighters 2014 | تاپ 2 دانلود Firefighters 2014 | تاپ 2 دانلود Firefighters 2014 | تاپ 2 دانلود Firefighters 2014 | تاپ 2 دانلود Firefighters 2014 | تاپ 2 دانلود

سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista/7/8
Processor: Quad-Core® or comparable 3 GHz processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 MB 3D graphics card with Pixel Shader 3.0
DirectX: Version 10
Hard Drive: 5187 MB available space
Sound Card: DirectX 10 compatible sound card

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: VIS – Visual Imagination Software