دانلود بازی Fuel برای XBOX360

Fuel | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fuel برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۰۶/۰۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۶٫۱۷ GB

نقد و بررسی بازی :

Fuel بازی ایست که با وجود تبلیغات بسیاری که روی آن شد نمیتوان از آن بیشتر از یک بازی متوسط نام برد، این بازی نکات مثبت کمی نسبت به مشکلات و ایرادات فوق العاده افتضاح خود برای یک بازی امروزی را دارا میباشد. این بازی داستانی ندارد یعنی مانند سری بازی های NFS روی خط داستانی ای قرار ندارد ولی ممکن بود وجود داستان کمی از نواقص این بازی را جبران کند البته اکثر بازی های این سبک خارج از خط داستانی ساخته میشوند، صحبت کردن در باره گیم پلی در ابتدای کار ممکن است زیاد کار جالبی نباشد، زیرا این بازی از نظر گیم پلی حرف تازه ای برای گفتن ندارد. سازندگان عامل خلاقیت را به کلی فراموش کرده اند و نه تنها خلاقیتی در این بازی دیده نمیشود بلکه چندین و چند معیاری که باعث میشد بازی های این سبک ارزششان بالا برود را نیز حذف کرده اند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

مثل سیستم صدمه دیدن اتومبیل و وسایل نقلیه که در این بازی اصلا وجود ندارد. به طور کلی واکنش پذیری محیط بسیار ضعیف میباشد و عکس العملی در مقابل کارهایی که شما انجام میدهید از خود نشان نمیدهند. برای مثال شما به درخت های یا ماشین های دیگر و یا به هر چیزی که قابل اصابت باشند برخورد کنید هیچ عکس و العملی دیده نمیشود و وسیله شما همانند روز اول سالم خواهد ماند و حتی نکته بدتر اینجاست که شما وقتی به جسمی برخورد میکنید هیچ عکس العمل متقابلی هم دیده نمیشود و شما فقط و فقط به یک سمت پرت میشوید و پرت شدن هم بدون هیچگونه سینمایی بودن صورت میگیرد. بازی سوخت Fuel، یک بازی Open World محصوب میشود زیرا شما میتوانید آزادانه در محیط بازی برانید و به جاهای مختلف آن بروید . محیطی فوق العاده بزرگ شامل چمن زار ها ، دشت ها ، جنگل ها ، تپه ها و… که از طراحی خوبی برخوردار است و گشت و گذار در آن بسیار لذت بخش است اما نه برای بیشتر از چند ساعت چون بعد از مدتی خسته کننده خواهد شد، تنها نکته ای که در بازی از سایر مسایل بیشتر به چشم میخورد گرافیک بازیست ، گرافیک این بازی از بقیه قسمت هایش بهتر کارشده و میتوان اینگونه تصور کرد تیم بازی سازی کلیه تمرکزش را بر روی جلوه های بصری بازی قرار داده است. گرافیک از لحظات ابتدایی کاملا به چشم میخورد . همچنین سیستم آب و هوایی زیبایی در بازی قرار دارد و به زیبایی عمل میکند هنگام بارندگی ، آفتابی و … شما به زیبایی موقعیت را حس میکنید و در آن قرار میگیرید، در حقیقت وجود چنین سیستم آب و هوایی کاملی در دنیای بزرگ Fuel باعث جذابیت هر چه بیشتر مسابقات و زیباتر شدن و متفاوت شدن محیط های بازی میشوند .

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Fuel برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fuel برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fuel برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fuel برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Fuel برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Asobo Studio