دانلود بازی FUSE برای PS3

FUSE | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FUSE برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.30 – CFW 4.41 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۵/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.30 , 4.41
ایدی بازی : BLES01724
حجم فایل: ۵٫۸۴ GB

بازی FUSE توسط Insomniac Games ساخته شده و توسط کمپانی EA نشر یافته است.موتور این بازی IE 4 بوده و در ژانر اکشن شوتر سوم شخص برای کنسول های PS3 و Xbox 360 راهی بازار شد. داستان کلیشه ای این بازی به یکی از نقاط ضعف این بازی تبدیل شده است و میتوان با اولین تجربه این بازی به موضوع کلیشه ای بودن آن پی برد.دوباره دانشمندان رباط هایی ساختند که قادر به کنترل آنها نیستند و بازهم عده ای سودجو از این موقعیت استفاده کردند تا کنترل رباط ها و وسایلی که دیگر فرمان بردار نیستند را بردست بگیرند و بر دنیا حاکم شوند.اما ایندفعه چهارتن از سربازان خبره این ماموریت را بر دست میگیرند تا با از بین بردن رباط ها و سربازان دشمن زمین را نجات دهند و بار دیگر ناجی زمین بودن را در عرصه گیم بر سر زبان ها بگذارند.چالش های داستانی کم و قابل پیش بینی بودن آن کمی گیمر را اذیت میکند اما باز هم بازی های کلیشه ای وجود دارند و نمیتوان از آن ها گذشت کرد.در این بازی کاراکتر هایی وجود دارند که هدفشان نجات زمین است اما این کاراکتر ها سرگذشت و قصه ای متفاوت و ویژگی های متفاوتی دارند که در طول ماموریت با انتخاب هر کدام از آنها میتوانید راحت تر مراحل را پشت سر بگذارید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

در ابتدا شما با نگاه کردن به گیم پلی این بازی به تقلید از بازی GeOW پی میبرید نحوه قرار گرفتن دوربین و صحنه های اکشن و کنترل اسلحه را میتوان دلایل تقلید از GeOW دانست.شما در ابتدای بازی با بخش تمرینی ضعیفی روبرو خواهید شد.شما همانگونه که بازی را به جلو میبرید نوشته هایی بر روی صفحه ظاهر میشود که با رنگ بندی ضعیف بازی توجه با آنها بسیار دشوار میشود.شما در بازی قابلیت تغییر Agent ها و یا همان ماموران را دارید شما میتوانید لباس آنها را تغییر دهید قدرت های مختلفی را برای آنها باز کنید که این امر با پیدا کردن بسته ها و شمش های طلایی که از روی زمین در نقاطی غیر مشخص قرار دارند امکان پذیر هستند. شما در بازی میتوانید با کلت کمری خود دمیج بیشتری از دشمنان نسبت به اسلحه های دیگر بگیرید زیرا نشانه گیر آن دقیق تر بر روی حریف نشانه میرود. شما در بازی میتوانید با نزدیک شدن به دشمن خود و با زدن دکمه y در ایکس باکس با زدن فن های مبارزات تن به تن حریف خود را از بین ببرید. متاسفانه هوش مصنوعی بازی به حدی ضعیف کار شده که دشمن با یک لشگر از انسان و رباط به سمت شما می آید ولی شما به وسیله دوستانتان نخواهید مرد.طراحی رباط ها را میتوان یکی از تقید های آشکار این بازی بر شمرد.شما در این بازی میتوانید لذت واقعی CO-OP را حس کنید شما میتوانید به صورت آنلاین این بخش را طی کنید یا به صورت SS آفلاین به استقبال دشمنانتان بروید یکی از برگ های بر نده این بازی را میتوان همین قسمت دانست.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی FUSE برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FUSE برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FUSE برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FUSE برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FUSE برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی FUSE برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Insomniac Games