دانلود بازی Gears of War برای PC

Gears of War | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gears of War برای PC

| دانلود نسخه کامل Razor1911 با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۷/۱۱/۰۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۷۱ GB

نقد و بررسی بازی :

با ورود بازی Gears Of war به دنیای بازی های رایانه ای توسط شرکت Epic Games، انقلابی جدید در سبک سوم شخص به وجود آمد. بازی که تنها پس از مدت کوتاهی توانست عنوان یکی از پرفروش ترین بازی ها را نصیب خود کند. بازی که با عرضه آن سیاره ای جدید به نام Sera و دشمنان جدید بشری، Locust Horde را معرفی کرد و در پی آن، قهرمان جدید به نام Marcus Fenix با اندامی ورزیده، صدای خشن و صورتی پر از زخم و رنج را وارد این دنیای مجازی کرد. داستان کلی بازی همانند خیلی از بازیهای دیگر مربوط به موجودات عجیبی است که Locust نام دارند و هدفی جز نابودی نسل انسانها و تسخیر کره زمین ندارند. طبق معمول نقش اصلی بازی باید با موجودات بیگانه مبارزه کند و به نوعی ناجی کره زمین و بشریت شود. البته به همراه چند همرزم و نه به تنهایی. نقش اصلی بازی مردی قوی هیکل بنام مارکوس فینکس است که به جرم خیانت در زندان به سر می برد که در ابتدای بازی توسط یکی از همرزمان خود از زندان آزاد می شود. البته نه در یک عملیات مخفیانه بلکه بطور کاملاً واضح ، دلیل اینکه کسی جلوی آزاد شدن او را نمی گیرد اینست که کسی برای اینکار وجود ندارد و بقیه زندانیان نیز به دستور ژنرال هافمن آزاد شده اند. ژنرال هافمن رئیس گروه نظامی است که به اصطلاح COG خوانده می شوند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

مارکوس هم بدلیل احتیاج هافمن به نیرو از زندان آزاد شده و مستقیماً از همانجا وارد جنگ می شود، اگرچه باز هم توسط هافمن سرزنش شده و متهم به نداشتن لیاقت برای پوشیدن یونیفرم نظامی می شود. گرافیک بازی به طرز فوق العاده ای بالاست، به نحوی که از همان ابتدا نظر بیننده را بخود جلب می کند. جزئیات محیط اغلب به زیبایی به تصویر کشیده می شوند. جزئیات کاراکترهای بازی ، چه کاراکترهای اصلی و چه دشمنان، نیز بسیار بالاست. نکته جالب در مورد این بازی با این سطح گرافیک اینست که تقریباً در تمام طول بازی افت میزان فریم مشاهده نشده و بازی به صورت روان اجرا می شود. بازی از پنج مرحله کلی تشکیل شده است که در محیط های مختلف رخ می دهند. محیط های شهر، جنگل، معدن و … . یکی از مراحل بسیار زیبا و خیره کننده بازی مرحله ایست که در شب بارانی در محیط جنگل اتفاق میافتد که باران و ریزش آن بر تنه درختان به صورت بسیار زیبایی به تصویر کشیده شده است و رعد و برقهای متناوب نیز بر زیبایی محیط می افزایند. دوربین بازی نیز که در هنگام هدف گیری به پشت شانه کاراکتر منتقل می شود به خوبی محیط را پوشش می دهد. صداگذاری بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار داشته و تقریباً بی نقص انجام شده است. صدای سلاح های موجود، محیط اطراف و همینطور دشمنان در بازی به خوبی طراحی و کار شده است. سلاح های موجود همچون انواع مسلسل و همینطور نارنجک، هر کدام با صدای خاص خود به خوبی حس استفاده از آن سلاح را به گیمر منتقل می کنند. یکی از سلاح های اصلی بازی مسلسلی است که در زیر لوله آن یک اره زنجیری تعبیه شده است که در هنگام استفاده از این اره صدای کار کردن آن و همچنین تکه تکه شدن بدن دشمن حس خشنی را به بیننده القا می کند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Gears of War برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gears of War برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gears of War برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gears of War برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gears of War برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gears of War برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gears of War برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

 

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Epic Games