دانلود بازی God of War Origins Collection برای PS3

دانلود بازی God of War Origins Collection برای PS3

دانلود بازی God of War Origins Collection برای PS3

|  قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21  |

تاریخ انتشار : ۲۰۱۲/۸/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: انگلیسی
نرم افزار:CFW 3.55 – CFW 4.21 
حجم فایل: ۱۳٫۸ GB

زمانی که اولین عنوان God of War در سال ۲۰۰۵ عرضه شد، توانست به یکی از موفق ترین و همچنین ارزشمند ترین IP های سونی تبدیل شود. این سری شامل ۵ عنوان می شود که برای کنسول های PS2، PS3 و PSP منتشر شده اند. دو نسخه اول که مربوط به کنسول PS2 می شدند در سال ۲۰۰۹ در یک دیسک بلوری عرضه شدند تا دارندگان کنسول نسل هفتمی سونی هم از غافله عقب نمانند تا بتوانند قبل از عرضه نسخه سوم در سال ۲۰۱۰، دو نسخه قبل را تجربه کرده باشند. اکنون فن های PS3 این شانس را دارند که دو نسخه مربوط به PSP، یعنی Chains of Olympus و Ghost of Sparta که هر کدام از بهترین عناوین این کنسول دستی محسوب می شوند را به صورت HD تجربه کنند….

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

داستان Chains of Olympus : داستان دهه ای را قبل از نسخه اول روایت می کند که در آن کریتوس مشغول ادای دین خود نسبت به خدایان، با انجام کار های محول شده به او، بود. کل داستان بازی پیرامون این موضوع می چرخد و ما کریتوس را در حال خدمت به خدایان با انجام کارهایی مانند مقاومت در برابر ارتش ایرانیان، بازگرداندن خدای خورشید به آسمان و … می بینیم. داستان Ghost of Sparta دقیقاً بعد از نسخه اول بازی اتفاق می افتد. کریتوس هنوز هم با خاطرات خود درگیر است و تصاویر یک زن را می بیند که در حال گریه، کمک می خواهد. او پس از تلاشی فراوان مادر خود را پیدا می کند و پس از گفتگو با وی، متوجه می شود که برادرش Deimos هنگامی که هر دو کودک بودند توسط خدایان ربوده و توسط خدای مرگ ، یعنی Thanatos، زندانی شده. به همین دلیل او سفر سختی را برای یافتن برادرش و آزاد سازی او از دست Thanatos آغاز می کند. اینکه داستان هر دو نسخه از نسخه های کنسولی چیزی کم ندارند، یک حقیقت محض است. بار عاطفی و احساسی فوق العاده و لذت پیدا کردن یک معمای داستانی همانند نسخه های کنسولی، در Gos و CoO نیز وجود دارند. اگر می خواهید بیشتر با عمق شخصیت کریتوس آشنا و از سرگذشت وی به خوبی آگاه شوید، تجربه این دو عنوان یک امر ضروری است و کالکشن Origins بهترین راه برای رسیدت به این تجربه است.

تصاویر محیط بازی :

God of War Origins Collection (1)

God of War Origins Collection (2)

God of War Origins Collection (3)

God of War Origins Collection (4)

God of War Origins Collection (5)

God of War Origins Collection (6)

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Ready at Dawn