دانلود بازی Gods Eater Burst برای PSP

Gods Eater Burst | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gods Eater Burst برای PSP

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۰۳/۱۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PSP
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO 
زبان:  ENG  
حجم فایل: ۸۹۴ MB

این بازی از جمله عنوان های خوبی است که در سال ۲۰۱۱ برای PSP عرضد شده و بازیکنان می توانند از آن لذت ببرند. یک بازی اکشن-ماجراجویی زیبا که می تواند علاقه مندان را ساعت ها سرگرم کند. این بازی یکی دیگر از عنوان های Namco Bandai است که با همکاری D3Publisher راهی بازار شده است. مکانی که این بازی در آن اتفاق می افتد، سیاره زمین خودمان است، اما زمین در این بازی جایی نیست که ما آن را می شناسیم. سیاره ما در این عنوان مورد حمله هیولاهای وحشتناکی به نام Aragami قرار گرفته است. Aragamiها زمین را به ویرانه ای تبدیل کرده اند که دیگر زندگی برای ساکنان آن به کاری دشوار تبدیل شده است. از همین رو اعضای گروهی به نام Fenrir تصمیم می گیرند که افرادی را برای مبارزه با این هیولاها آماده کنند، اما این گروه در پس این کار، اهداف دیگری هم دارند که با پیشرفت در بازی کم کم متوجه آن ها خواهید شد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

با پیشرفت در بازی اطلاعات بیشتری درباره سابقه، فعالیت های آن ها و سایر چیزهایی که درباره این گروه وجود دارند را خواهید فهمید. در ابتدا، بازی چندان شما را درگیر داستان نمی کند و بیشتر قصد دارد تا بازیکنان با محیط بازی آشنا شوند. به همین دلیل شاید در ابتدا فکر کنید که داستان کمی گنگ به نظر می رسد، اما پس از گذشتن از بخش های اولیه، بازی شما را درگیر خود خواهد کرد. داستان بازی به اندازه ای پیچیده می شود که بازیکنان را واقعاً جذب خود می کند. شخصیت های بازی و اتفاقاتی که برای آن ها رخ می دهند به جذابیت بازی افزوده اند. همچنین بازی با مهارت خاصی به سوالات ایجاد شده پاسخ می دهد که هر کدام از آن ها سرنخ های اصلی به حساب می آیند. بازی God Eater از محیط های متوسطی تشکیل شده که هر کدام از آن ها زیبایی های خاص خود را دارند. طراحی مکان های بازی را می توان در سطح خوبی دانست چرا که از بافت های قابل قبولی بهره می برند و جزئیات خوبی دارند. طراحی شخصیت های بازی در نوع خود بسیار خوب از کار در آمده است. شخصیت های زیادی در بازی وجود دارند که هر کدام از آن ها با جزئیات خوبی در بازی قرار گرفته اند، اما چیزی که در کنار این شخصیت ها بیش از حد نظر شما را به خود جلب می کند، طراحی Aragamiها است. هیولاهایی بزرگ که از تنوع بسیار خوبی هم برخوردار هستند. همانند سایر بازی های ژاپنی، محیط های بازی فانتزی طراحی شده و از همین رو رنگ بندی بسیار خوبی برای بازی در نظر گرفته شده است. جلوه های بصری نیز در سطح متوسطی قرار دارند و توانسته اند بازی را هیجان انگیز کنند. گیم پلی GEB هم شباهت زیادی به بازی Monster Hunter Portable 3 دارد. این شباهت در قسمت هایی، بسیار زیاد است، چرا که مبارزه با هیولاهای بسیار بزرگ با این روش در اصل چیزی است که در سری بازی های Monster Hunter شاهد هستیم. مبارزه های بازی در نوع خود بسیار جالب و نفس گیر هستند. تنوع هیولاها بازی باعث شده که شیوه های مختلفی برای بازی کردن پیش رو داشته باشید. شما با هم تیمی های خود باید با این هیولاها مبارزه کنید. پس از هر مبارزه می توانید قدرت های خود را ارتقاء دهید و یا اینکه با ترکیب آیتم های مختلف، سلاح های گوناگونی برای خود درست کنید. نزدیک به ۱۰۰ مرحله مختلف در بازی وجود دارند که می توانید آن ها را به صورت Co-Op هم بازی کنید. یکی دیگر از قسمت های خوبی که در بازی قرار گرفته، امکان شخصی سازی شخصیت ها است. می توانید شخصیت های بازی را آن طور که دوست دارید، درست کنید. امکانات خوبی برای این بخش در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Gods Eater Burst برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gods Eater Burst برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gods Eater Burst برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gods Eater Burst برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gods Eater Burst برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Gods Eater Burst برای PSP | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Bandai Namco Games