دانلود بازی Gran Turismo 5 Academy Edition برای PS3

Gran Turismo 5 Academy Edition

دانلود بازی Gran Turismo 5 Academy Edition برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۹/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 4.21 , 4.30
حجم فایل:۱۷٫۸ GB

امروزه همه سازندگان بازی سعی دارند که بازی خود را تا حد ممکن با واقعیت تطابق بدهند. شاید این جمله ذهن شما را به گرافیک بازیها مشغول کند اما جدای از گرافیک بازی عوامل بسیار دیگری وجود دارند که بازی را از این نظر یاری می کنند. البته سبک بسیاری از بازیها با این هدف سازگاری ندارد و هر بازی ای نمی تواند در بستر واقعیت پیاده سازی شود اما بعضی بازیهای با سبک ثابت مانند ریسینگ، می توانند به این هدف سازندگان جامه عمل بپوشانند. از همان ابتدای این سبک، بازیهای معروفی مانند NFS بوجود آمدند که هرروز به واقعیت نزدیک می شدند و اکنون در نسل هشتم بازیهای رایانه ای، شرکت Polyphony Digital قصد دارد که اوج واقع گرایی این سبک را در آینده ای نه چندان دور به نمایش بگذارد. اگر از اسم سازنده متوجه خود بازی نشده اید، منظور بازی Gran Turismo 5 است که سری بازیهای معروف GT برخاسته است و از هرنظر یک بازی بی نظیر به نظر می رسد. 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

با گیم پلی GT5 که شروع می کنیم، ابتدا باید تمام آمار و ارقام بازی را بصورت دقیق بگوییم. شاید این کمی نامعقول به نظر برسد اما در بازی حدود ۱۰۰۰ اتومبیل مختلف وجود دارد که هرکدام با نهایت دقت و ظرافت طراحی شده اند. اتومبیل ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. در بازی از ماشین های Nascar گرفته تا ماشین های صحرایی وجود دارد و از هر طیفی چندین ماشین در بازی گنجانده شده است. در حدود ۲۰ منطقه مختلف برای مسابقه وجود دارد که از روی مدل های واقعی طراحی شده است. از جمله این مناطق می توان به چندین شاهراه انگلستان، اتوبان های ژاپن، پیست اندیاناپلیس آمریکا، پیست فرمول یک نورنبرگ آلمان، پیست بین المللی دایتونا فلوریدا و بسیاری دیگر اشاره کرد. البته با محاسبه انواع مختلف جاده ها می توان گفت که بازی در حدود ۷۰ جاده مختلف برای بازی خواهد داشت. گرافیک بازی واقعا زیبا و بقولی چشم نواز است. به همت طراحان بازی و استفاده از چندین نوع مختلف تکنولوژی جدید در زمنیه طراحی بازی GT5 یکی از غول های گرافیکی در سبک خود است. تیم سازنده با صرف وقت زیاد بیش از ۱۰۰۰ اتومبیل را بطور کامل و با جزئیات بی نظیر شبیه سازی کرده است و این در نوع خود بزرگترین حرکت در یک بازی ریسینگ به حساب می آید. حتی اگر بخاطر سبک هم که شده بازی را دوست ندارید، حداقل بنشینید و این همه اتومبیل را نگاه کنید که واقعا دیدن آن ها هم لذت دارد. البته همه این ها به کمک موتور بازسازی شده خود سازندگان است که روح به گرافیک بازی دمیده است و آن را از مات بودن نسخه های قبل درآورده و به یک دوره جدید وارد کرده است. نسخه Academy Edition این بازی DLC های جدیدی به بازی اضافه کرده است.  ماشین های جدیدی مثل Sunaru BRZ S ’۱۲, the Honda Weider HSV-010 (SUPER GT) ’۱۱, and the Nissan GT-R N24 GT به بازی اضافه شده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Gran Turismo 5 Academy Edition برای PS3

دانلود بازی Gran Turismo 5 Academy Edition برای PS3

دانلود بازی Gran Turismo 5 Academy Edition برای PS3

دانلود بازی Gran Turismo 5 Academy Edition برای PS3

دانلود بازی Gran Turismo 5 Academy Edition برای PS3

دانلود بازی Gran Turismo 5 Academy Edition برای PS3

دانلود بازی Gran Turismo 5 Academy Edition برای PS3

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۷:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۸:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Polyphony Digital