دانلود بازی GRID 2 برای PC

GRID 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی GRID 2 برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۵/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماشین سواری
زبان: ENG  
حجم فایل: ۵٫۷۲ GB

بلاخره بازی زیبای GRID 2 توسط کمپانی Codemasters برای PC منتشر شد. در یک اتومبیل Mercedes SL65 AMG نشسته ایم و منتظر هستیم که شمارش معکوس به پایان برسد و وارد مسابقه شویم. در یک بعدازظهر گرم در شیکاگو و مکان های بسیار زیبای شهر Windy که نظر شما را به خودشان جلب می کنند. شمارش معکوس به پایان می رسد و گاز را فشار می دهیم تا مسابقه ای که Circuit دو دوری است را پشت سر بگذاریم. در GRID 2 با جزئیات گرافیکی بسیار خیره کننده ای مواجه می شوید. سرعت اتومبیل شما باعث می شود که روزنامه هایی که مردم در اطرف مسیر مسابقه پخش کرده اند، به هوا بروند! درخت ها به شکل بسیار زیبایی طراحی شده اند و می توانید تکان خوردن برگ های آن ها را نیز مشاهده کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

وقتی در حال مسابقه دادن هستید، محیط حواس شما را پرت می کند و به سمت خودش می برد. تیم هنری در این بازی فوق العاده کار کرده اند و هدف آن ها این بوده که گرافیک را تا اندازه زیادی به فیلم هایی که از این مسابقات تهیه می شوند، تبدیل کنند. به احتمال زیاد در کمتر بازی رانندگی ای تا این اندازه به هنر و طراحی محیط توجه شده است. سیستم صداگذاری بازی نیز دچار تحولات بسیار زیادی شده و با شکلی بسیار عالی شما را تحت تأثیر قرار می دهد. سیستم صدای بازی به شکلی است که تمام جزئیات ممکن را به نمایش درمی آورد و از صدای اتومبیل ها، محیط و مردم را به خوبی در آن خواهید شنید. افکت های صوتی بازی فوق العاده هستند و با گذشت از مکان ها و قسمت های مختلف صدای های گوناگونی را می شنوید. صدای موتور اتومبیل شما نسبت به شرایط محیط و مکان هایی که در آن حرکت می کند، با تغییراتی همراه است و فشار روی آن را به خوبی احساس خواهید کرد. حتی این صدا طوری طراحی شده که می توانید فاصله اتومبیل پشت سری را با خودتان تخمین بزنید. هوش مصنوعی بازی نیز بهتر از نسخه های قبلی شده و اکنون بسیاری از بازی ها باید از این نظر با GRID 2 رقابت کنند. در GRID 2 می توانید اتومبیل ها را از لحاظ مکانیکی به شکلی تقویت کنید که کنترل (Handling) آن ها بهتر شود و حس بهتری در زمان رانندگی به شما انتقال دهد. سیستم Collisionها در این بازی یک چیز باورنکردنی است. این قسمت به شکلی طراحی شده که طرح تایر اتومبیل ها به خوبی روی مسیرها باقی می ماند و شما شاهد تغییر حالت زمین های خاکی در کمتر از صدم ثانیه خواهید بود. محیط بازی نسبت به اتومبیل ها بسیار تغییر پذیر است. طرح چرخ ها در هر قسمت از محیط دیده می شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی GRID 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی GRID 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی GRID 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی GRID 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی GRID 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی GRID 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: Windows Vista 64 Bit, Windows 7 64 Bit, Windows 8 64 bit
Processor: Intel Core i7/AMD Bulldozer
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk Space: 15 GB HD space
Video Card: Intel Graphics 5200 / AMD HD6000 Series / Nvidia GTX500 Series minimum 1GB RAM
DirectX®: ۱۱

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود پارت ۱ : Direct Link

 دانلود پارت ۲ : Direct Link

 دانلود پارت ۳ : Direct Link

 دانلود پارت ۴ : Direct Link

 دانلود پارت ۵ : Direct Link

 دانلود پارت ۶ : Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده: Codemasters