دانلود بازی Halo 3 ODST برای XBOX360

Halo 3 ODST | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Halo 3 ODST برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۹/۰۹/۰۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۶٫۶۸ GB

نقد و بررسی بازی :

بازی هیلو ODST از همان اول قرار نبود کامل و پرخرج باشد، سازنده ها قصد داشتند این بازی را با یک تم و حال و هوای متفاوت به عنوان یک پروزه ی جانبی کوچک بین بازیهای هیلو ۳ و هیلو Reach بسازند اما طبق معمول که همه چیز در مورد هیلو باید بزرگ و پر سر و صدا باشد،ODST هم نتوانست پروژه ی کوچک باقی بماند. این بازی از نظر روند، تفاوتهایی با شماره های قبل بخصوص هیلو۳ دارد. اما اگر هیلو باز نیستید چیزی در ODST نیست که شما را جذب کند. از نظر داستان،ODST بین هیلو۲ و هیلو۳ رخ می دهد. کاماندوهای گروه ODST برای حمله به یک سفینه ی کاوننت بر فراز شهر موباسا اعزام می شوند.اما پرش موفقیت آمیز نیست و آنها در شهر موباسا سقوط می کنند.

در طول بازی شما می توانید داستان را از دید همه ی اعضای گروه دنبال کنید اما شخصیت محوری ODST یک سرباز گمنام به نام تازه کار است که شش ساعت پس از سقوط در زمین به هوش می آید و با پیدا کردن اثر دیگر سربازها از سرنوشت آنها مطلع می شود. داستان چندان جذاب و پرکشش نیست و به درد کسانی می خورد که با همه ی حوادث دنیای هیلو آشنا هستند و از دیدن کاراکترهای جانبی شماره های قبلی در این بازی خوشحال می شوند. هیلو ODST همچنان یک اکشن اول شخص پر زد و خورد و جذاب است. اما پیش از شروع بازی باید همه ی ذهنیت خود را از روند بازی دور بریزید. زیرا در این شماره نه از پرشهای بلند خبری است نه راهی که به سرعت ترمیم شوید و نه بدست گرفتن دوسلاح در یک زمان. اگر زیاد در معرض تیر دشمن قرار بگیرید کم کم از خط سلامتیتان کم می شود، این موضوع احتمالا خیلی ها را در ابتدای باز گیج می کند اما در ادامه کاملا عادی می شود. روند بازی سختتر از قبل به نظر می آید. حتی روی درجه ساده هم نمی شود مثل قبل بازی را به سرعت تمام کرد. اگر بعد از کمی بررسی Halo 3 ODST دوباره سری به نسخه قبلی بزنید، متوجه خواهید شد که بازی نه تنها به لحاظ گرافیکی پیشرفتی نکرده، بلکه در بعضی موارد از Halo 3 هم پایین تر است. مدل اسلحه ها کماکان با همان کیفیت سابق به چشم می خورند و محیط در ابتدای امر بی جزئیات به نظر می رسد. با کمی قدم زدن و جستجو در نقاط مختلف مرحله متوجه می شوید که اشیا طراحی شده در محیط کاملا تکراری هستند و همگی از روی یک مدل بسیار بی کیفیت در همه جا پخش شده اند. فیزیک بازی تا حدودی خنده دار به نظر می رسد. سر راه شما سد معبرهای بزرگی قرار گرفته که با نگاه اول به نظر محکم می آیند، اما به محض اینکه کوچکترین برخورد بدنی با آن کنید، مثل این است که به یک جسم توخالی ضربه وارد کرده اید. البته ناگفته نماند که سازندگان این بازی اعلام کردند که ODST چیزی بیشتر از یک نسخه ارتقایی (Expansion Pack) نیست و به همین خاطر نباید انتظار معجزه را از آن داشت.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Halo 3 ODST برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Halo 3 ODST برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Halo 3 ODST برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Halo 3 ODST برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Halo 3 ODST برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Halo 3 ODST برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Halo 3 ODST برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد.