دانلود بازی Halo Reach برای XBOX360

Halo Reach | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Halo Reach برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۰۹/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۵٫۸۴ GB

نقد و بررسی بازی :

شرکت بانجی(Bungie) یکی از شرکت های بازی سازی بزرگ دنیا که بازی های خوبی نیز در کارنامه دارد. این شرکت سری Halo را تولید کرد و توانست با نظر مثبت بیشتر گیمر ها روبرو شود. سری هیلو که همیشه جزو بازی های برتر بانجی و کنسول X360 بوده است و توسط ماکروسافت( Microsoft) نیز نشر پیدا کرده است. قسمت قبلی این سری بازی با نام Halo ODST به بازار عرضه شد و این بازی نیز مانند تمامی بازی های این سری توانست مخاطبان را راضی کند. بانجی با سر و صدای زیادی قسمت چهارم این مجموعه بازی ها را با نام Reach منتشر کرده است. داستان بازی خوب است ولی اشکالاتی هم دارد. بعد از نابودی زمین و تخریب کامل آن سیاره ریچ که یکی از زیبا ترین سیاره ها به شمار میآید به عنوان سر پناه موجودات میباشد. عده ای از موجوداتن فضایی این سیاره را مال خود میدانند و برای همین نیز با انسان ها درگیر میشوند. داستان بازی وقایع سال ۲۵۵۲ روایت میکند. ما در نقش سربازی وظیفه شناس به نام نوبل ( Noble-6 ) خواهیم بود که عضو گروه Noble Team میباشد. داستان بازی روندی خوب را دارد و دیگر مانند نسخه های قبلی که از داستانی بی روح،مسخره و… بهره میبرد نیست. در کل داستان بازی خوب است البته با توجه به نسخه های قبلی وگرنه داستان بازی اصلا نمیتواند جزو داستان های برتر شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

گرافیک بازی به هیچ وجهی قابل قبول یک همچین بازی بزرگی نیست. در بازی تخریب پذیری به شدت کم است و میتوان گفت به جز جاهایی که خود بازی برای این کار انتخاب کرده است هیچ تخریبی وجود ندارد. محیط بازی نیز جزئیات خوبی دارد و دشمنان نیز بسیار دقیق طراحی شده اند. هوش مصنوعی بازی در حد قابل قبولی قرار دارد ولی دوستان شما به شدت خنگ هستند و کار های عجیب و غریبی انجام میدهند. در بازی باگ وجود دارد البته بانجی قبل از انتشار بازی با نشان دادن نسخه بتا میخواست بگوید که در بازی باگ وجود ندارد اما آن فقط یک حرف بود. موتور بازی با کمی تغییر همان موتور نسخه قبل است. در کل گرافیک بازی در بخش هایی خوب و در بخش های ضعیف است اما این بخش نتوانست خواسته های یک بازی با همچین سرمایه ای را براورده کند. گیم پلی بازی حرف اول را میزند ولی خب دارای اشکالاتی نیز میباشد. بازی همانطور که میدانید اکشن اول شخص میباشد که بر خلاف نسخه های پیشین اینبار با هم گروهی های خود به جنگ میپردازید و این واقعا نکته خوب بازی است. بازی فقط اکشن خالص نیست بلکه بازی در مواقعی نیز رانندگی دارد و یکی از نکات بد بازی نیز میباشد. کنترل این ماشین فوق العاده سخت است و از بازی هاکس ۲ نیز سخت تر هست چرا که به جای آن که ماشین با دکمه های RT و LT جلو و عقب برود با دکمه LS که یکی از شک ها میباشد این کار را میکند و با شک دیگر نیز به چپ و راست میرود. از نکات خوب بازی دویدن کاراکتر ها میباشد که البته این سیستم جدید نیز دارای نواقصی میباشد و آن این است که هنگامی که میدوید در همان شروع دویدن کاراکتر نفس نفس میزند که این با توجه به آن که هنوز چند ثانیه ای از دویدن نمیگذرد بسیار مسخره است. اسلحه های متفاوتی در بازی وجود دارد یکی از جالب ترین آنها سلاحی است که با آن میتوانید منطقه ای را بمباران کنید. دوستان شما نیز اسلحه های جالبی دارند یکی از آن ها اسلحه ای رگ باری دارد که واقعا حس خوبی به شما میدهد. اسلحه های بازی نیز جالب هستند و با توجه به آن که بازی در ژآنر فضایی میباشد اسلحه ها نیز شکل و شمایل فضایی دارند. صداگذاری بازی در حد خوبی قرار دارد ولی در بخش هایی از بازی اصلا موسیقی شنیده نمیشود چرا که هیاهوی جنگ و صدای پر تعداد تیر دیگر جایی برای موسیقی نگذاشته است. و همین امر باعث شده است که کمی موسیقی متن در بازی خیلی احساس نشود. صداگذاری بازی در حد خوبی قرار دارد صدای شلیک بسیار خوب کار شده است و صدای کاراکتر ها نیز به چهره آن ها شباهت دارد. هنگامی که در یکی از مراحل سفینه های کوچکی از آسمان به زمین برخورد میکنند باز هم صداگذاری مطلوبی را شاهد هستیم. وقتی که مورد حمله فضایی ها قرار میگیرد و دربین جایی را نشان میدهد که یک موشک به سمت پایگاه آمده است نیز هنگام برخورد موشک صدایی زیبا را میشنویم. در کل صداگذاری بازی نکته قوت بازی به شمار میآید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Halo Reach برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Halo Reach برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Halo Reach برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Halo Reach برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Halo Reach برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده : Bungie Software