دانلود بازی Harry Potter and the Half-Blood Prince برای PC

Harry Potter and the Half-Blood Prince | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Half-Blood Prince برای PC

| دانلود نسخه کامل Razor191 با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۰۸/۰۲/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۴۳ GB

نقد و بررسی بازی :

هری پاتر و شاهزاده دورگه نام ششمین کتاب از سری داستان های Harry Potter می باشد که توسط جی کی رولینگ نویسنده مشهور بریتانیایی نوشته شده است، پس از گذشت دو سال از انتشار این کتاب کمپانی EA با همکاری Warner Bros بازی ویدیویی از این اثر همراه با فیلم آن را روانه بازار کرد. باید بگوییم سری بازی های Harry Potter بیش از آنکه به کتاب وفادار باشند به فیلم وفادار بوده و وقایع و اتفاقات فیلم را دنبال می کنند. پس از آنکه معلوم می شود لرد ولدمورت زنده است ، جادوگران هراسان به دنبال راه نجاتی برای خود هستند در این میان هری پاتر و پروفسور دامبلدور راز جاودانگی لرد سیاه را کشف می کنند و با کمک یکدیگر سعی دارند قسمت هایی از روح او که در محیط های مختلف جاسازی شده است از بین ببرند اما نقشه چندان هم خوب پیش نمی رود پرفسور دامبلدور طی یک اشتباه مرگ را جلوی چشمان خود می بیند و اسنیپ خادم وفادارش تبدیل به قاتل او شده و دنیا در مقابل هری تیره و تار می شود، البته داستان به همین چند سطر خلاصه نمی شود و هری پاتر برای پیدا کردن جانپیچ های لرد ولدمورت مجبور به انجام بسیاری از کار ها می شود و طی این مراحل اتفاق های مختلفی برای او خواهد افتاد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تنها جنبه ی خوب این بازی همین گیم پلی آن است . هرچند تنها به حرکت از نقطه ی الف به ب ، معجون سازی ، دوئل ، بازی کوییدیچ و باز هم دوباره حرکت از نقطه ی الف به ب محدود می شود . ولی همین کارهای تکراری به لطف طراحی خوب مدرسه ی هاگوارتز و همچنین جزییات بالای ساختمان ها قابل انجام می شوند. محیط مدرسه کاملا واقعی طراحی شده و همچنین راهرو های مدرسه طراحی بسیار جالبی دارند . همچنین شما می توانید به محل هایی که در کتاب به آن ها اشاره شده ولی در فیلم نیستند بروید و در آن ها گشت بزنید . دوئل ها هم با چوب دستی انجام می شوند و شما باید با تکان دادن موس در جهت مناسب جادو کنید . همچنین امکان جاخالی دادن به جادو های حریف را هم دارید . اما بخش معجون سازی که جذاب ترین بخش این بازی است شامل مخلوط کردن انواع مواد در یک پاتیل است که البته بسیار سرگرم کننده است . در کل گیم پلی بازی تنها نقطه ی مثبت بازی است. در مورد گرافیک هم باید بگوییم که انیمیشن های احمقانه و مصنوعی ، بافت های فوق العاده مصنوعی ، نوپردازی های در حد دو نسل قبل ، تکسچر های پر باگ ، ایراد های فنی فراوان و … از گرافیک بازی یک فاجعه ساخته است. مدل های موهای شخصیت ها بسیار بد کار شده اند و مثلا مدل موهای هرمیون نهایتا از ۱۲ تا چند ضلعی درست شده است. در بازی حتی در هنگام دویدن هم از تکنیک بلور استفاده شده است. تنها جنبه ی جالب گرافیک بازی جلوه های ویژه ی آن در هنگام به ثمر رسیدن معجون هاست. صداگذاری بازی بد نیست ولی خوب هم نیست موسیقی بازی که بیشتر مربوط به فیلم می شود. صداپیشگان بعضی از شخصیت های اصلی داستان توسط کسانی جزء هنرپیشگان فیلم انجام شده است که اگر دقت نداشته باشید چندان متوجه نمی شود اما بعضی وقت ها واقعامی توانید تغییر صدا را حس کنید. در پایان باید بگوییم هری پاتر و شاهزاده دورگه بار دیگر نشان داد که EA لیاقت ساخت چنین اثر هنری را ندارد اما طراحی بی نظیر و جذاب هاگوارتز ، حضور دوباره میان جادوگران و هزاران دلیل دیگه باعث میشه بگوییم اگر واقعا طرفدار پسری که زنده ماند هستید و دوست دارید در یک محیط کاملا جادوگری به گشت و گذار بپردازید حیف است که بازی Harry Potter and the Half-Blood Prince را از دست بدهید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Harry Potter and the Half-Blood Prince برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Half-Blood Prince برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Half-Blood Prince برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Half-Blood Prince برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Half-Blood Prince برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Harry Potter and the Half-Blood Prince برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA Bright Light