دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC

Homefront The Revolution | تایپ 2 دانلود

دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC

| نسخه کرک شده PLAZA به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۶/۰۵/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶۰٫۱ GB

معرفی بازی :

دو سال بعد از وقایع بازی Homefront و چهار سال پس از این که کره شمالی کشور آمریکا را تسخیر کرد، آمریکایی‌ها توانستند برخی از ایالت‌های غربی نظیر آلاسکا و هاوایی را از چنگ سربازان کره شمالی بیرون آورند. پس از این شکست مفتضحانه، سران نظامی کره شمالی تصمیم گرفتند تا از ایالت‌های شرقی به شدت محافظت کنند تا مبادا نیروهای آمریکایی کنترل آن‌ مناطق را هم به دست بگیرند. این تصمیمات موجب شد تا شهر فیلادلفیا (به عنوان بزرگ‌ترین شهر ایالت پنسیلوانیا) تبدیل به اصلی‌ترین مقر نیروهای کره شمالی شده و مرکز فرماندهی آن‌ها به این شهر منتقل شود. این به آن معناست که اگر آمریکایی‌ها بتوانند کنترل فیلادلفیا را به دست بگیرند، می‌توانند به راحتی کشور خود را از دست نیروهای متخاصم کره شمالی آزاد کنند و یک بار برای همیشه آن‌ها را از خاک خود بیرون کنند. اما، وقوع چنین اتفاقی به هیچ وجه ساده نیست. فیلادلفیا همچون یک دژ محکم برای نظامیان کره شمالی به حساب می‌آید و آن‌ها با تمام توان از آن محافظت می‌کنند. نیروهای ارتش کره شمالی ادوات مختلف جنگی را در تمام نواحی این شهر مستقر کرده‌اند و به همین علت، نفوذ در این شهر کاری بسیار سخت است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز، سربازان کره شمالی وجب به وجب کوچه‌ها و خیابان‌های فیلادلفیا را مورد بازرسی قرار می‌دهند. سران کره شمالی نیز خود متوجه شده‌اند که آزادی فیلادلفیا یعنی آزادی تمام آمریکا و اگر کنترل این شهر از دست‌شان خارج شود، کارشان تمام است، پس با چنگ و دندان و با تمام وجود از آن مراقبت می‌کنند. ولی این تمام ماجرا نیست؛ طی این چهار سال که کنترل فیلادلفیا به دست نیروهای کره شمالی افتاده ، ترس و خفقان تمام این شهر را در بر گرفته است. مردم از شدت ترس شب‌ها نمی‌توانند با خیالی آسوده به رخت خواب بروند، خیلی‌ها از ترس دستگیر شدن کار خود را رها کرده‌اند و خانه نشین شده‌اند و به طور کلی، در زندگی مردم اختلالات زیادی به وجود آمده است. همین مصائب باعث شده تا عده‌ای به فکر رها شدن از این وضع اسفناک بیفتند، به همین منظور، این افراد دلیر گروه مقاومتی را تشکیل داده‌اند تا بتوانند با کمک یکدیگر و به مرور زمان، کنترل شهر را به دست بگیرند و سربازان خونخوار و بی‌رحم کره شمالی را به خاطر این همه ظلمی که به مردم وارد کرده‌اند مجازات کنند. رئیس این تشکیلات Dana نام دارد، فردی نترس و شجاع که می‌خواهد به هر قیمتی که شده سرزمین مادری خود را از اشغال دشمنان آزاد کند. بازیبازان نیز در نقش Ethan Brady جوان‌ترین عضو گروه مقاومت قرار خواهند گرفت، پسری جسور و بی‌باک که به علت فداکاری‌ها و زحمات‌اش بسیار در دل دیگر افراد گروه جا باز کرده و تبدیل به یکی از دوست‌ داشتنی‌ترین و البته مهم‌ترین اعضای گروه شده است. بر خلاف داستان، گیم‌پلی بازی اصلاً و ابداً مانند نسخه‌ی اول نیست. کمپانی Dambuster سعی کرده است با گرفتن ایده‌های متفاوت و ترکیب آن با نسخه‌ی اول تجربه‌ی خاصی را از گیم‌پلی برای مخاطب ایجاد کند. اولین و بزرگ‌ترین تغییر بدون شک اُپن ورلد شدن بازی بوده است. سازندگان با این کار دست خود را برای ایجاد ویژگی‌های مختلف در بازی کاملاً بازکرده‌اند. اولین ویژگی‌ای که به لطف اپن ورلد شدن بازی به آن اضافه شد، سیستم رانندگی بود. در Homefront شما می‌توانید در فیلادلفیا با جیپ‌ها و یا موتورهای مختلف به گشت‌وگذار بپردازید و کارهای مختلفی انجام دهید. شاید یکی از نزدیک‌ترین مثال‌ها برای سیستم رانندگی در Homefront، سری بازی Far Cry باشد. همان‌طور که اشاره شد محیط بازی به‌صورت اپن ورد طراحی شده و چنین موضوعی نیازمند یک محیط گسترده با جزئیات قوی است. جزئیات فیلادلفیا درنهایت دقت کار شده‌اند. ساختمان‌های نیمه‌کاره، خیابان‌های جنگ‌زده و پایگاه‌های نظامی همه و همه نشان می‌دهد سازندگان توانسته‌اند به درک خوبی از یک بازی اپن ورلد برسند. جنگ فیلادلفیا را به سه ناحیه (مناطق سبز، زرد و قرمز) تقسیم کرده است، و هرکدام از این مناطق مشکلات و ویژگی‌های خاص خود را دارد. مناطق زرد بر روی نقشه‌ی بازی یا به‌ اصطلاح Yellow Zones مناطقی از فیلادلفیا هستند که مردم در آن سکونت دارند و ارتش کره‌ی شمالی نظارت شدیدی بر روی آن بخش‌ها ندارند. مناطق سبز (Green Zones) مناطقی از بازی است که سران ارتش کره‌ی شمالی در آن حضور دارند و در این نقاط از تمام امکانات فیلادلفیا به نفع خود استفاده می‌کنند. مناطق قرمز (Red Zone) نیز آن بخش از شهر است که جنگ در آن جریان دارد و مردم با سربازان کره‌ای درگیر هستند.و اگر کسی را در آن محدوده ببینند به سمت او شلیک می‌کنند و درخواست نیروی کمکی می‌کنند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC | تایپ 2 دانلود

دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC | تایپ 2 دانلود

دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC | تایپ 2 دانلود

دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC | تایپ 2 دانلود

دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC | تایپ 2 دانلود

دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC | تایپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 7/8/10 all x64
Processor : Intel Core i5-4570T (2.9 GHz) or equivalent or AMD FX-6100 (3.3 GHz) or equivalent
Memory : 6144 MB RAM
Graphics : GeForce GTX 560 TI (1024 MB) or equivalent or Radeon R7 260X (2048 MB) or equivalent
Storage : 38 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows 7/8/10 all x64
Processor : Intel Core i5-2500K (3.3 GHz) or equivalent or AMD FX-8320 (3.5 GHz) or equivalent
Memory : 8192 MB RAM
Graphics : GeForce GTX 760 (2048 MB) or equivalent or Radeon HD 7870 (2048 MB) or equivalent
Storage : 38 GB available space

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

طبق دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه لینک های دانلود حذف گردیدند.

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:Dambuster Studios