دانلود بازی iBomber Attack 2013 برای PC

iBomber Attack

دانلود بازی iBomber Attack 2013 برای PC

بازی iBomber Attack 2013 یکی از بازی های مشهور و پرطرفدار پلتفرم های آندروید و آیفون می باشد که به تازگی  برای کامپیوتر منشتر شده است. بازی iBomber Attack یک بازی اکشن و استراتژیک و فوق العاده اعتیادآور در سبک شوتر Shooter می باشد. این بازی برای PC توسط شرکت Chillingo در سال ۲۰۱۳ ساخته و منتشر شد در بازی iBomber Attack یک کشتی پر از سوخت در حال حرکت است و هواپیماهای بمب افکن زیادی به دنبال نابودی آن هستند، شما باید با عکس العمل های دقیق و سریع خود مانع انفجار شوید. می توانید تجهیزات قدرتمند تر بر روی تانک خود سوار کنید و نیرو های خود را قدرت بخشید. در هر مرحله بازی باید طلا و امتیاز بیشتری به دست بیارید و با این امتیازات تجهیزات و مهمات بخرید و از پیشرفت در بازی لذت ببرید .

ویژگی های بازی iBomber Attack 2013 :

 دارای ۲۴ مرحله جالب و اکشن
 دارای گرافیک بالا و صدا گذاری عالی
 قابلیت پیشرفت تانک و آپگرید اسلحه ها
 گیم پلی اعتیاد آور
قابل اجرا بر روی تمام ویندوزها

تصاویر محیط بازی : 

iBomber AttackiBomber Attack

iBomber Attack

سیستم پیشنهادی بازی:

Processor:Intel Pentium 4 @ 2.0 GHz / AMD Athlon XP 2200
RAM:1Gb
Disk Space:900 Mb free
Video RAM:256 Mb
Video Card:nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon x700

Operating System:Windows XP/Vista/7

 

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Chillingo