دانلود بازی Infamous 2 برای PS3

Infamous 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Infamous 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۰۶/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.21 , 4.30
ایدی بازی : BCUS98125
حجم فایل: ۱۴٫۲ GB

مطمئنا اکثر بازیبازان قدیمی یا بازیبازان دو نسل پیش کنسول ها با استدیو ساکر پانچ اشنایی دارند . شرکتی که سری بازی SLY COOPER را با کنسول PS1 بصورت انحصاری به اوج خود رساند اما بعد از این مدت دیگر خبری از این شرکت نشد ولی در نسل سوم زمزمه هایی از ساخت یک بازی توسط این شرکت بطور انحصاری برای PS3 به گوش میخورد . بعد از مدتی بازی انها با نام inFAMOUS معرفی شد که یک بازی اکشن ادونچر با یک دنیای باز بود . بازی پس از عرضه به موفقیت های کیفی بسیار زیادی رسید اما از نظر فروش موفق ظاهر نشد که این تقصیر را باید بر گردن شرکت سونی بخاطر مانور ندادن بر روی این بازی و تبلیغ نکردن یا به اصطلاح هایپ نکردن این بازی داسنت تا بازی از نظر فروش ضربه بخورد . پس از چند ماه از عرضه inFAMOUS ساکر پانچ اعلام کرد در حال کار بر روی قسمت دوم است و قول هایی داد که بازی چه از نظر کیفی و فروش موفق خواهد شد و بازیبازان و طرفداران را کاملا تحت تاثیر قرار خواهد داد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

در Infamous2 شما از همان ابتدا ماننده بتمن یا سوپرمن شناخته و محبوب نیستید و مردم شما را به عنوان یک فرد معمولی می بینند. در یکی از خبرهای منتشر شده ذکر شده است که شما با نجات دادن تعدادی از نیرویهای انتظامی که مبتلا به این بیماری ناشناخته شده اند،آنها مدال به شما خواهند داد و در بعضی از قسمت ها که درگیر مبارزه هستید به کمک شما می آیند یا هنگامی که از کنار شما با ماشین رد میشوند، چراغ را به منظور احترام روشن میکنند یا اینکه اگر نیروها پیاده بودند، به شما احترام نظامی خواهند گذاشت! باید بگویم که نوع شخصیت درون بازی، به رفتار خود شما برخواهد گشت. شما میتوانید از قدرتی که در دست دارید برای کمک به مردم استفاده کنید،هنگامی که دشمنان به بی گناهان حمله ور میشوند،می توانید از مردم دفاع کرده و محبوب شوید! یکی از قدرتهایی که به شخصیت اضافه شده است گردباد یا طوفان می باشد! با استفاده از این قدرت میتوانید طوفانی سهمگین ایجاد کنید و دشمنان را تک به تک، یا گروهی به این ور و آن ور پرتاب کنید که در بیشتر مواقع باعث مرگ آنها میشود! در کل گیمرها باید منتظر یک قدرت فوق العاده باشند! گرافیک بازی چه از لحاظ هنری و چه از لحاظ فنی نسبت به نسخه اول پیشرفت بسیاری کرده بافت ها زنده تر شده اند و انیمیشن های شخصیت ها خشکی عنوان قبل را ندارند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Infamous 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Infamous 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Infamous 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Infamous 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Infamous 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Infamous 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Sucker Punch